LIVE, ACUM (126 PARTICIPANȚI) GDPR în activitatea de zi cu zi: Managementul consimțământului, breșele de securitate și marketingul direct Accesează live evenimentul
Bună ziua. V-aș ruga niște sfaturi la o nelămurire. În urmă cu câteva zile părinții mei au avut parte de un șoc de curent care s-a soldat cu mai multe pagube materiale în ce privește electrocasnicele ( în valoare de câteva mi de lei ). Am fost să fac o sesizare la sediul companiei de distribuție , aceștia au fost și au făcut o constatare . Pe scurt , le-au spus părinților mei să ducă toată aparatura defectă la un service autorizat , de acolo urmând să facă primească o chitanță și să primească un anumit procent din valoarea produsului la data achiziției (procent care scade direct proporțional cu cât data achiziției este mai îndelungată) . Așa este legal să se procedeze ? Ca și client păgubit ești obligat să suporți și cheltuieli în ce privește transportul , verificarea și eventual reparația articolelor , urmând să fi despăgubit de compania de distribuție la un preț derizoriu ? Menționez că avaria în cauză s-a produs dintr-o greșeală umană în timpul unor lucrări de modernizare .
Asigurari
geo_ci20
Buna ziua ma numesc G. Ciorba, si in data de 28, luna curenta, am fost acrosat de catre o masina care mi-a produs pagube in valoare de 1000 ron.
am fost ... (vezi toată discuția)
Dauna totala rca
Dascalu Elena
Buna seara! In dimineata zilei de 1 ianuarie 2011,intorcandu-ma de la petrecerea de revelion,mi-am gasit masina,parcata regulamentar pe bulevardul principal al ... (vezi toată discuția)