avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 682 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua! Sunt in preaviz de 20 de zile lucrătoare ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua! Sunt in preaviz de 20 de zile lucrătoare iar astăzi ...

Buna ziua! Sunt in preaviz de 20 de zile lucrătoare iar astăzi trebuie sa mi se facă lichidarea pentru că astăzi se termina preavizul.. eu in timpul preavizului am luat o zi pe concediu de odihna (ziua am cerut.o șefului meu și a zis că este ok pot sa o iau, eu mai am 7 zile de concediu de odihna neefectuate) iar asta mi sa spus că se prelungește perioada de preaviz cu o zi pentru că am luat o zi de concediu.. din ce stiu eu se prelungește doar daca sunt in medical . Va rog să mă lămuriți și pe mine . Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:37, 27 Mai 2022
Daca mai stati o zi in preaviz, angajatorul trebuie sa va plateasca toate cel 7 zile de CO neefectuat.
CO nu prelungește durata preavizului.
Eu nu pot să mai stau că se suprapune cu celălalt contrat semnat..eu incep luni munca in alta parte

POPA GHEORGHE a scris:

Daca mai stati o zi in preaviz, angajatorul trebuie sa va plateasca toate cel 7 zile de CO neefectuat.

Nu e nicio problema ca de suprapune.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu odihna in timpul preavizului anymaryh anymaryh Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu un raspuns : un angajat si-a dat demisia, are 20 zile lucratoare de preaviz. Angajatul mai are 5 zile de luat din ... (vezi toată discuția)
Concediu de odihna / perioada preaviz nico82 nico82 Buna ziua, Mi-am dat demisia si as fi vrut sa reduc perioada de preaviz cu 10 zile de concediu neefectuat, dar angajatorul imi spune ca daca efectuez zilele ... (vezi toată discuția)