Am dat comanda la o mașină electrică in 03.02.22 iar configurația mașinii arata că beneficiază de încărcare rapidă la 85kw (documente printate și înmânate de către dealer)
In 05.02.22 plătim avansul in urma configurației. Apar in mediul online informații că mașina vândută în Ro, varianta comandata de noi nu dispune de încărcare rapidă.
In vară am luat legătura cu dealerul, sa modificam comanda dar nu ne mai încadram in la livrare prin programul rabla plus daca făceam modificări și alegeam alta varianta, plus că era și mai scumpă decât a fost in februarie.
Mașina vine in noiembrie fără încărcare rapidă, fac cerere la ANPC, atașez configurația respectiva și primesc răspunsul că mașina nu are acea configurație in Ro în fișa produs.
dealerul face ce spune producatorul (e un agent de vanzari), el nu poate aduce orice masina. prin urmare, si raspunderea lui e limitata. am inteles ce spuneti despre specificatie, dar daca ati fost informat in prealabil... fireste ca va puteti judeca, iar ce probe vreti sa administrati in instanta, veti stabili cu avocatul dvs.
După ce am depus plângere la ANPC și la Comisia Eu, am fost contactat din partea Renault, că își recunosc greșeala și dacă renunț la plângeri voi primi 500 euro pt greșeala lor.
Mi-au spus că technic mașina nu poate fi modificată și adăugată încărcarea rapida, (deși tehnologia se aplica deja pe alte modele din alte țări, probabil costurile sunt prea mari pt ei...)
Nu știu cât de mari ar fi sancțiunile celor de la ANPC+ comisia europeană...
Cum as putea proceda?
Prejudiciul clar e mai mare de 500 euro. Conform lor mașina nu se poate duce în fabrica și adăugată încărcarea DC.