avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 524 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua, Sunt medic stomatolog. Am plecat din ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua, Sunt medic stomatolog. Am plecat din Romania in 1977. ...

Buna ziua,
Sunt medic stomatolog. Am plecat din Romania in 1977. La plecarea din tara nu mi s-a eliberat cartea de munca ci o adeverinta.
Adeverinta a fost eliberata de catre Consiliul Populr Judetean Ilfov, Directia Sanitara. In acea adeverinta sunt mentionate urmatoarele: Perioada (1973 - 1977), Locul de munca, Functia (medic stomatolog). Nu se mentioneaza slariul primit. Din aceata cauza, nu am putut primi pensia de medic stomatolog, ci o "pensie comunitara", atunci in valoare de 80 lei pe luna.
Am cautat asiduu cartea de munca la numeroase birouri, institutii si arhive, dar fara succes. In final, mi s-a spus ca niste inundatii la spitalul care ar fi trebuit sa detina cartea mea de munca (si care nu mai exista) au distrus o parte din documente si ca este posibil ca printre ele sa se fi altat si cartea mea de munca.
Se pare ca legea prevede posibilitatea de reconstituire a cartii de munca, dar nu cunosc procedura.
Pe de alta parte, ma intreb daca exista o isntanta care a mostenit actele Directiei Sanitare a Consiliului Populr Judetean Ilfov.
Orice sugestie sau informatie va fi binevenita.
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: jvh , utilizator 03:24, 23 Iulie 2023
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
1. Reconstituirea vechimii in munca (in cazul in care s-a pierdut carnetul de munca) se face pe baza adeverintelor de vechime, intocmite de catre angajatori/lichidatorii acestora in cadrul carora s-a prestat activitate in baza contractelor individuale de munca sau de catre inspectoratele teritoriale de munca pe baza unei cereri insotita de urmatoarele documente :