Buna ziua.
Am urmatoarea speta: achizitionam de la un furnizor din Italia diverse materiale gen tesatura si accesorii( nasturi, fermoare) .E factura fara tva, achizitie intracomunitara.Furnizorul din Italia nu trimite efectiv materiale in Romania ci la o firma din Italia care le taie si de acolo sunt trimise in Romania ca parti croite.Deci avem CMR de la firma care taie si la care este actionar si patronul nostru.Aceasta firma nu factureaza serviciul de taiere.Ce documente sunt necesare pt a justifica achizitia intracomunitara, e suficient un act aditional la contractul cu furnizorul de material unde sa se specifice ca livrarea se face la firma din Italia care croieste si ulterior le trimite in Romania? Si cum sa legam materialele de pe fiecare factura cu partile croite livrate, o situatie intocmita de firma ce croieste unde sa precizeze cat material a fost consumat si cate parti croite au rezultat? Si ar fi nevoie si de documentele de transport intre cele 2 firme din Italia: furnizorul de material si cel care taie?
Mai mentionez ca in odate ajunse in Romania partile croite sunt cusute si mai facem diverse tratamente rezultand articole vestimentare pe care le livram in Italia furnizorului initial de material- livrare intracomunitara.Nu e lohn pt ca noi platim materialul , devenind proprietari pe el.