Bună ziua,
Am nevoie de o lămurire în legătură cu autoexcluderea de la jocurile de noroc.
În luna martie 2025 am depus o cerere de autoexcludere către ONJN. Când mă caut cu CNP-ul pe site-ul ONJN apar ca autoexclusă. Cu toate acestea, pe platforma 888 am putut continua să îmi alimentez contul și să joc, iar pe PokerStars îmi apare mesajul că sunt autoexclusă și nu pot accesa contul.
Am solicitat returnarea sumelor depuse din martie până în prezent către 888, dar mi s-a răspuns că autoexcluderea depusă la ONJN se aplică doar pentru locațiile fizice, iar pentru online trebuie să depun cereri separate pentru fiecare operator licențiat.
Este corect ceea ce afirmă operatorul?
Există șanse reale să recuperez sumele depuse în perioada în care figuraam ca autoexclusă la ONJN?
Am trimis sesizare și către ONJN, însă răspunsul întârzie.
Mulțumesc!