avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 588 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Valoare indemnizatie concediu medical prelungit, si de ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Valoare indemnizatie concediu medical prelungit, si de odihna

Din 30 octombrie 2008, sunt in concediu medical, avand un neo mamar. Deoarece in luna octombrie 2009 mi s-a facut si o conizatie, am intreruput in luna decembrie concediul medical, si mi-am luat concediu de odihna pe 2009 (CCM prevede "In cazul în care salariaţii sunt în incapacitate temporară de muncă, durata concediului de odihnă nu este afectată."), concediu care s-a prelungit pana in data de 08.01.2010. Incepand cu data de 10 ianuarie sunt din nou in concediu de odihna, pana la un an si jumatate.
Mentionez ca, in perioada cat am fost in concediu medical, functia mea s-a desfiintat, si a trebuit sa fiu de acord cu incadrarea pe un alt post, platit mult mai putin.
In aceste conditii, pentru luna decembrie 2009 am primit cu 900 de lei mai putin decat in celelalte luni (in conditiile in care trebuia sa mi se acorde si prima de vacanta) iar pentru ianuarie, din care din cele 20 de zile lucratoare 5 am fost in c.o. si restul in cm, am primit o suma mai mica cu 600 de lei decat luna noiembrie 2009. Este normal modul de plata? Nu amandoua indemnizatiile se calculeaza ca medie a ultimelor luni, deci venitul net ar fi trebuit sa fie cat de cat acelasi?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 21:17, 17 Februarie 2010
Probabil este un CM initial ceea ce inseamna o recalculare a bazei de calcul si depinde si de codul de indemnizatie inscris pe cerificatul de concediu medical,si anume cod 1 se plateste prin aplicarea unui procent de 75% iar la cod 14 de 100%