avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 682 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Asistent medical generalist + PFA = ?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Asistent medical generalist + PFA = ?

Sunt asistent medical generalist si doresc sa-mi infiintez un PFA (in Constanta). La Registrul Comertului mi s-a spus ca nu exista cod pentru aceasta functie. As dori sa stiu la ce cod as putea sa ma incadrez; daca nu ce varianta mi-ati sugera pentru a putea colabora cu o policlinica?

Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Addryana , utilizator 14:44, 10 Noiembrie 2016
Este vorba despre codul ocupatiei din cadru COR caci acesta este 322101 Asistent medical generalist.
Eu stiu ca dc. vrei sa fi PFA trebuie sa fi calificat in meseria in care vrei sa profesezi ca independent.


Nu puteti infiinta un PFA ca asistent medical generalist . Dvs. conform competentelor obtinute in diploma , puteti efectua manevre sub coodronarea unui medic .
Pe mine m-ar interesa sa lucrez sub contract de colaborare cu anumite policlinici (independent), si nu ca angajat cu contract de munca, astfel incat sa-mi pot plati singur contributiile catre stat (carte de munca, CAS, pensie, etc). Exista vreo formula pentru asta?
Ultima modificare: Joi, 18 Februarie 2010
jonelsorel, utilizator
buna ziua si eu sunt tot asistent medical in constanta
la fel doresc sa deschid un cabinet de practica independenta
OUG 144/2008 - care la art.38 prevede:
Art. 38