avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 254 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Infiintare firma
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Infiintare firma

Salutare. Sunt student si ma bate gandul sa infiintez o firma. Intrebarea mea este:
Sunt adevarate zvonurile ca trebuie minim 5 angajati?
Daca odata cu aderarea la UE dispar microintreprinderile, atunci ce alte forme asemanatoare de firme vor fi?
Totodata am inteles ca nu mai se poate tine sediul unei firma intr-un apartament de bloc, e adevarat?
Va multumesc
Ultima modificare: Joi, 4 Ianuarie 2007
rocknum, utilizator
Cel mai recent răspuns: Romică Stoica , Consilier juridic 22:37, 12 Ianuarie 2007
Deocamdata sunt doar simple speculatii, nu se stie nimic clar. Au existat zvonuri si cu privire la microintreprinderi ca vor "disparea" de la 1 ianuarie, ceea ce nu s-a intamplat, din contra, la Registrul Comertului inca se inregistreaza, iar impozitul pe venit a scazut de la 3% la 2%.
Daca vrei microintreprindere trebuie sa angajezi in maxim 60 de zile de la constituire cel putin o persoana, nu 5.
Sfatul meu este sa mergi la Registrul comertului cu carnetul de student pentru a face dovada acestui fapt si esti scutit de taxele de constituire.
Bafta!
exista vreo reglementare care sa stipuleze un nr. minim de 5 angajati:-/ in afara de acel ordin tampit al MF care defineste punctul de lucru#-o
nu este suficient carnetul de student, ci este nevoie de o adeverinta care sa ateste ca nu ai restante si in plus trebuie sa fii minim in anul 2 de studii.
ce lege stabileste chestiile astea?
#-o
HG 166/2003

Alte discuții în legătură

Impozit pe venitul microintreprinderilor xm xm Pentru ca nu am o pregatire in domeniu, as dori sa aflu concret ( cu exemplificare ) care modul de calcul al impozitului pe venitul microintreprinderilor. Daca ... (vezi toată discuția)