Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
La vânzarea clădirilor, terenurilor sau a vehiculelor, proprietarii trebuie să dovedească, prin intermediul unui certificat de atestare fiscală, că nu au datorii la bugetul local. Ca o excepție de la această regula, dacă la vânzarea mașinilor se folosește contractul oficial de vânzare-cumpărare auto, nu mai este nevoie de prezentarea certificatului de atestare fiscală, potrivit unei legi ce a apărut spre finalul anului ce s-a încheiat recent. Citește articolul
La schimbarea proprietarului unei mașini, pe lângă bunul propriu-zis, cumpărătorii trebuie să primească de la vânzătorul acesteia o serie de documente, printre care și un exemplar al contractului de vânzare-cumpărare. Cei ce vor să completeze acest document o pot face la orice centru de acte auto sau, dacă vor să ocupe chiar ei de asta, cu costuri mai mici, să completeze modelul oficial, ce le este pus la dispoziție de către Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV). Citește articolul