ACCES GRATUIT
Doar 13% dintre companiile din Romania fac eforturi sa se extinda pe pietele internationale
Companiile romanesti incearca sa-si extinda activitatea comerciala pe piata interna, cu 223% mai mult, in comparatie cu activitatile de export, conform celui mai recent sondaj international Regus.
Articolul continuă mai jos
Datele arata ca, in Romania, 29% dintre companii incearca sa se extinda pe piata interna, si doar 13% incearca sa se extinda pe pietele internationale. Studiul analizeaza opiniile a peste 20.000 de directori si detinatori de companii din 95 de tari.
Conform studiului, cele mai importante cinci bariere pentru extinderea internationala sunt considerate: lipsa informatiilor de marketing (77%), lipsa cunostintelor si relatiilor cu piata locala (73%), angajarea unui personal de inalta calitate (71%), accesul la spatii de birouri flexibile (69%) si lipsa suportului guvernamental si consular (46%).
Cititi articolul integral pe Business24.ro.
--
Notă privind drepturile de autor
Conținutul acestui articol este protejat de legislația română. Copierea, reproducerea, distribuirea sau utilizarea lui în scop comercial – inclusiv pentru antrenarea, dezvoltarea ori operarea sistemelor de inteligență artificială – este interzisă. Deținerea unui abonament Premium nu conferă dreptul de a copia sau reutiliza conținutul. Încălcarea acestor reguli poate atrage sancțiuni civile sau penale. Întrebări și clarificări:
office@avocatnet.ro
Comentarii articol (0)