ACCES GRATUIT
Parteneriat media
Despre Comunicare si Promovare
Comunicam mereu mai mult si suntem din ce in ce mai grabiti. Timpul zboara mereu mai repede, iar comunicarea noastra risca sa se rezume la o reactie directa, imediata, adecvata momentului. Dar fiecare moment, chiar din clipa in care se scurge, e deja trecut. Iar comunicarea noastra ar trebui sa vizeze viitorul! Un viitor pentru care ne gasim din ce in ce mai rar timpul si capacitatile necesare pentru a-l investiga si a-l intelege. Ca sa nu mai vorbim de ragazul si determinarea de a-l analiza si a ne construi o strategie comunicationala adecvata.
Articolul continuă mai jos
Prinsi in valtoarea vietii, a fluxului informational, riscam sa ne lasam purtati de avalansa provocarilor de moment, intr-un adevarat joc de ping-pong. Traind intens fiecare clipa, pierdem viziunea de ansamblu si, la un moment dat, se poate intampla sa ajungem sa nu mai stim nici de unde venim si nici unde mergem. E bine sa nu uitam ca jumatate din ansamblul informatiei disponibile astazi a fost creata in ultimul sfert de veac. Iar, daca vom fi putin atenti, vom observa ca inclusiv valorile clasice, indiferent ca vorbim de cele cultural-artistice, morale, filosofice sau mai ales de cele tehnico-stiintifice sau comerciale, chiar daca si-au pastrat importanta, sunt percepute astazi intr-un mod in continua schimbare, intr-o schimbare mereu mai rapida.
Cititi articolul integral pe Antena Satelor.ro.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)