Departament: Administrativ și Imobiliare (Facilities)
Viitoarea taxa auto - timbrul de mediu, in discutie la Guvern
Departamentul care se ocupă de gestionarea parcului auto al companiei trebuie să știe despre costurile și regulile legate de înmatricularea mașinilor.
Timbrul de mediu, ce ar urma sa inlocuiasca taxa de poluare pentru autovehicule, este discutat in sedinta de astazi a Executivului. Citește articolul
SSM: Evitarea riscurilor de accidentare existente in depozitele mici de butelii de gaze
Se ocupă de cum sunt construite și întreținute spațiile de depozitare pentru butelii (clădiri, ventilație, pardoseli), pentru a asigura siguranța în zona respectivă.
De cate ori treci pe langa rastelurile cu butelii de gaze tip aragaz, amplasate pe marginea drumurilor, la umbra copacilor sau sub stresina unor magazii, te intrebi ca simplu sofer daca acest lucru nu pune cumva in pericol securitatea si sanatatea trecatorilor, a calatorilor si a mijloacelor de deplasare a acestora, a cladirilor si amplasamentelor din imediata apropiere a rastelurilor. Acelasi sentiment de nesiguranta te incearca ca sofer si atunci cand te intalnesti in trafic cu furgoanele care transporta butelii de gaze tip aragaz. Citește articolul
Ordinul ANAF nr. 8/2013 - pentru aprobarea modelului si continutului formularului 172
Dacă firma administrează sau are în proprietate terenuri agricole care sunt date în concesiune sau arendă, departamentul de Real-Estate sau Administrativ ar fi interesat de obligațiile fiscale asociate acestor proprietăți, pentru o bună gestionare și evidență a activelor.
Ordinul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 8/2013 pentru aprobarea modelului si continutului formularului 172 "Declaratie-inventar privind redeventele restante rezultate din contractele de concesiune, arenda si din alte contracte de exploatare eficienta a terenurilor cu destinatie agricola, aflate in sold la data de 15 noiembrie 2012 si neachitate" a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 23 din 11 ianuarie 2013. Citește articolul
NNDKP numeste doi parteneri noi si promoveaza alti sase avocati
Departamentul Administrativ și Imobiliar este interesat de avocați specializați în tranzacții imobiliare și litigii legate de proprietate pentru a gestiona proprietățile companiei.
Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) a anuntat o serie de promovari in randul partenerilor si asociatilor seniori. Astfel, Georgeta Dinu (Harapcea) (asociat manager si coordonatorul practicii de concurenta) si Roxana Ionescu (asociat manager si coordonatorul practicilor de dreptul mediului si protectia datelor) au fost promovate ca parteneri remunerati. De asemenea, doi asociati seniori au fost promovati asociati manageri, iar patru asociati au devenit asociati seniori. Citește articolul
Societatea de avocatura Dragne & Asociatii isi extinde echipa
Departamentul administrativ sau cel care se ocupă de gestionarea proprietăților imobiliare ale companiei ar fi interesat de avocații specializați în litigii imobiliare, pentru a gestiona eficient eventualele probleme legate de bunurile companiei.
Societatea de avocatura Dragne & Asociatii si-a extins recent echipa de Litigii si arbitraj, cooptand un nou avocat senior. Iulia Stanciulescu-Ilie este specializata in litigii in domeniul dreptului administrativ, achizitiilor publice, dreptului imobiliar si dreptului muncii. Citește articolul
Reminder Astazi e ultima zi pentru depunerea formularului 220 pentru anumiti contribuabili
Pentru companiile sau departamentele care administrează proprietăți sau spații închiriate (cum ar fi imobile sau alte bunuri) și care pot genera venituri din aceste activități, înțelegerea modului în care aceste venituri sunt impozitate și care sunt obligațiile conexe este crucială pentru planificarea și gestionarea eficientă a activelor.
Pentru anumite venituri, definite ca venituri din activitati independente incepand de anul trecut, declaratia 220 privind venitul estimat/norma de venit se depuna pana in 15 ianuarie 2013. Citește articolul
Ordinul ANAF nr. 1985/2012 - Procedura de inregistrare a contractelor de fiducie, Procedura de inregistrare a contractelor de locatiune
Acest departament este responsabil cu gestionarea spațiilor și a altor bunuri închiriate (sau pe care compania le închiriază altora) și trebuie să cunoască procedurile de înregistrare a contractelor de închiriere la ANAF.
Ordinul ANAF nr. 1985/2012 privind aprobarea Procedurii de inregistrare a contractelor de fiducie, a Procedurii de inregistrare a contractelor de locatiune, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 16 din 9 ianuarie 2013. Citește articolul
Primaria reinvie comunismul: Propunerea care ar falimenta Centrul Istoric
Acest departament se ocupă de obținerea și gestionarea autorizațiilor de funcționare și de relația cu administrația locală, fiind direct afectat de modificările de program.
Primaria Capitalei a lansat in dezbatere publica regulamentul privind activitatea teraselor din Centrul Istoric al Bucurestiului, care mentioneaza ca acestea ar trebuie sa se inchida la ora 22.00. Presedintele Federatiei Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS), Dan Matei Agathon, sustine ca inchiderea teraselor la ora 22.00 va falimenta Centrul Istoric din Bucuresti, singurul obiectiv important al turismului de divertisment din Capitala. Citește articolul
UPDATE Monitorul Oficial, Partea I, nr. 23, 24 si 25 - 11 ianuarie 2013
Informațiile despre stabilirea tarifului lunar al chiriei pentru proprietățile de stat sunt relevante pentru gestionarea spațiilor și a patrimoniului companiei, mai ales dacă firma închiriază sau deține proprietăți care pot fi afectate de astfel de reglementări.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 23, 24 si 25 din 11 ianuarie 2013, au fost publicate: Citește articolul
OG nr. 1/2013 - reglementarea unor masuri financiar-fiscale in domeniul impozitelor si taxelor locale
Acest departament este responsabil cu administrarea proprietăților și a activelor companiei (clădiri, terenuri, vehicule), iar modificările la taxele locale pot influența semnificativ costurile de gestionare și bugetul alocat acestor cheltuieli.
Ordonanta Guvernului nr. 1/2013 pentru reglementarea unor masuri financiar-fiscale in domeniul impozitelor si taxelor locale a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 18, din 9 ianuarie 2013. Citește articolul










