Departament: Administrativ și Imobiliare (Facilities)
Pozitie oficiala ONRC
Societatile comerciale si noul Cod de procedura civila. Ce firme nu mai pot avea in denumire sintagma "societate comerciala"
Acest departament se ocupă de gestionarea documentelor oficiale și de relația cu instituțiile publice (precum Registrul Comerțului) pentru a opera modificările necesare în actele constitutive ale firmei.
Odata cu intrarea in vigoare a Codului de Procedura Civila, se aduce si o modificare importanta in ceea ce priveste denumirea societatilor comerciale. Firmele au la dispozitie doi ani pentru a implementa noile prevederi. Intr-un raspuns oficial oferit de Oficiul National al Registrului Comertului(ONRC), institutia explica care sunt societatile care trebuie sa se conformeze acestei modificari. Citește articolul
Ce scriu ziarele astazi?
Cat vor creste salariile pana in 2015 si care sunt principalele evenimente care vor marca o toamna tulbure
Datele despre construcțiile de locuințe, prețurile apartamentelor și târgurile imobiliare sunt utile pentru deciziile legate de achiziția, închirierea sau managementul proprietăților companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Decizia CEDO din 21 februarie 2012 in Cauza S.C. Bartolo Prod Com - S.R.L. si Botomei impotriva Romaniei
Acest departament este interesat de obținerea și menținerea autorizațiilor de funcționare și de construire pentru spațiile companiei, precum și de relațiile cu autoritățile locale în gestionarea proprietăților și facilităților.
Decizia Curtii Europene a Drepturilor Omului din 21 februarie 2012, definitiva la 21 mai 2012, in Cauza S.C. Bartolo Prod Com - S.R.L. si Botomei impotriva Romaniei a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 610, din 24 august 2012. Citește articolul
Cele mai ciudate cladiri din lume, Partea a II-a
Angajații din acest departament se ocupă cu gestionarea spațiilor, clădirilor și proprietăților companiei. Deși articolul este mai degrabă o curiozitate despre arhitectură neobișnuită și nu oferă informații practice, poate fi de interes general pentru persoanele care lucrează în domenii legate de construcții și imobiliare, oferind o scurtă evadare vizuală.
Acum cateva saptamani, va prezentam o serie de cladiri ciudate, in forma de cos sau de pian. Astazi, continuam cu alte cladiri unice in lume si de-a dreptul spectaculoase. Si, cum era de asteptat, cele din China si Emiratele Arabe Unite sunt in top :) Citește articolul
Reminder Din 1 septembrie, se schimba regulile pentru asigurarea obligatorie a locuintei
Responsabil cu administrarea clădirilor și proprietăților firmei, acest departament trebuie să știe exact ce tip de asigurare este obligatorie și cum poate obține o acoperire suplimentară pentru a proteja bunurile companiei.
Daca nu ai inca o polita de asigurare pentru locuinta, afla ca din 1 septembrie nu vei mai putea incheia una facultativa decat pentru sume care depasesc ceea ce este asigurat prin polita obligatorie. Astfel, intai va trebui sa inchei o polita obligatorie, iar pentru riscuri suplimentare poti opta si pentru una facultativa. Citește articolul
7 principii care iti intineresc creierul cu cel putin 10 ani
Departamentul Administrativ și Facilities este responsabil cu gestionarea spațiilor de lucru. Mențiunea despre includerea plantelor pentru îmbunătățirea calității aerului și crearea unui mediu propice sănătății angajaților este relevantă pentru amenajarea și întreținerea birourilor.
Creierul are si el nevoie de gimnastica, iar un creier antrenat inseamna un tonus bun si multa vitalitate. Mai mult, antrenamentul creierului unei persoane are un impact asupra abilitatii sale de a invata, de a retine si de a se concentra. Andre Vermeulen, un speaker motivational si trainer international, a elaborat un set de reguli care sa ne ajuta sa ne mentinem in buna functionare activitatea creierului, sa ne atingem potentialul maxim si sa gestionam perioadele stresante din viata noastre. Tu cat de mult iti antrenezi creierul? Citește articolul
Ce nu stiai
Te-ai intrebat vreodata ce face un usier al Parlamentului European?
Articolul descrie sarcini specifice ale personalului administrativ, cum ar fi distribuția corespondenței și asistența acordată oaspeților sau oficialilor, aspecte cheie pentru buna funcționare a operațiunilor zilnice și gestionarea spațiilor.
Ii cunosc pe cei 754 de deputati europeni atat dupa nume cat si dupa fizionomie. Se imbraca in negru si poarta lanturi argintii si nu pot trece neobservati in timpul sesiunii. Este vorba despre usierii Parlamentului European. Sarcinile lor sunt foarte variate: anunta intrarea presedintelui in aula la deschiderea sesiunii, ofera documente deputatilor in sedintele plenare si in cadrul comisiilor, mentin ordinea in timpul reuniunilor plenare si verifica cine intra in aula. Citește articolul
UPDATE De astazi tarifele pentru convorbirile telefonice in afara retelei scad din nou. Vezi cu cat!
Acest departament se ocupă de gestionarea serviciilor generale ale companiei, inclusiv a abonamentelor de telefonie fixă și mobilă. Tarifele mai mici pot duce la economii în bugetul administrativ.
Tarifele pentru convorbirile telefonice in afara retelei vor scadea cu 24% de la 1 septembrie, informeaza Autoritatea Nationala de Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) intr-un document de presa publicat astazi pe site-ul propriu. Aceasta este a doua etapa de reducere din acest an, dupa cea din martie, cand tarifele au fost reduse cu valori cuprinse intre 19% si 30%. Citește articolul
Toate modificarile fiscale care intra in vigoare de astazi
Acest departament se ocupă de echipamentele necesare angajaților care lucrează de acasă și de gestionarea spațiilor de birouri, care ar putea fi influențate de lucrul la distanță.
31 August 2012 | 1 | 20448 | Timp de citire: 0 min.
Codul de procedura fiscala a fost modificat la inceputul saptamanii pri OG nr. 16/2012, cele mai multe dintre modificari fiind aplicabile de astazi. AvocatNet.ro va spune in articolul urmator ce se schimba de astazi incolo in procedura fiscala. Citește articolul
Din septembrie, vechile posturi de Politie din mediul rural vor fi reinfiintate
Articolul indică o creștere a infracționalității în mediul rural. Acest lucru este important pentru siguranța clădirilor, echipamentelor și a personalului companiei care ar putea avea sedii, fabrici sau alte proprietăți în aceste zone, afectând deciziile legate de securitatea fizică a acestora.
Vechile posturi de Politie din mediul rural, desfiintate in 2011, vor fi reinfiintate si vor functiona din nou, din 1 septembrie, dupa ce infractionalitatea in aceasta zona a crescut cu 6%, in comparatie cu anul trecut, au anuntat, miercuri, oficialii Ministerului Administratiei si Internelor, informeaza Mediafax. Citește articolul










