Departament: Comunicare și Relații Publice (PR)
UPDATE Cum vei putea avea statutul de întreprindere socială? Regulile, publicate în Monitor
Acest tip de inițiativă (economia socială) poate îmbunătăți imaginea și reputația unei companii, fiind interesant pentru comunicarea externă și pentru dezvoltarea de proiecte cu impact social.
Recent, în legislaţia românească a fost creat cadrul legal pentru apariţia a două noi tipuri de entităţi, respectiv întreprinderea socială şi întreprinderea socială de inserţie, adică acele entităţi care trebuie să asigure inserţia profesională a persoanelor aparţinând grupurilor vulnerabile şi implicarea acestora în activităţi cu caracter social şi/sau economic. De altfel, normele pentru aplicarea actului normativ care reglementează cele două noi entităţi au fost publicate recent în Monitorul Oficial, ceea ce înseamnă că prevederile se şi pot aplica efectiv de-acum. Citește articolul
De-acum, stăm mai puțin la coadă în aeroportul Otopeni
Pentru că informațiile despre schimbări în aeroport, cum ar fi creșterea numărului de puncte de control, pot fi importante pentru a le comunica clienților sau angajaților care călătoresc, influențând experiența lor.
30 August 2016 | 3790 | Timp de citire: 1 min.
Pentru a evita eventualele aglomerații de pasageri, numărul punctelor de control ale poliției din incinta aeroportului „Henri Coandă” din Otopeni a fost crescut de sâmbătă, conform unui comunicat de presă al Ministerului Afacerilor Interne (MAI). Citește articolul
Jignești pe cineva pe Facebook? Riști să fii amendat cu până la 1.000 de lei
Jignirile publice sau alte fapte contravenționale comise de persoane asociate companiei pot afecta imaginea publică. Departamentul de Relații Publice trebuie să fie informat pentru a gestiona posibile crize de imagine sau pentru a comunica preventiv, menținând o bună reputație.
29 August 2016 | 20 | 153424 | Timp de citire: 3 min.
Cei care jignesc public o persoană, folosindu-se de contul personal de pe rețeaua de socializare Facebook, riscă să fie amendați, cu până la 1.000 de lei, pentru lezarea demnității și onoarei acesteia, potrivit legislației actuale. Citește articolul
Loteria Română: Atenție la tentativele de înșelăciune de tip loz în plic
Pentru a gestiona comunicarea publică și a apăra reputația companiei în fața tentativelor de înșelăciune, informând corect publicul.
În baza unor sesizări din ultima perioadă, Loteria Română atrage atenția asupra unor tentative de înșelăciune cu privire la produsele de tip loz în plic, se arată într-un comunicat al companiei. Concret, se subliniază că premiile pentru loz în plic constau exclusiv în bani, nu în mașini sau alte obiecte și servicii. Citește articolul
În Italia, poți primi un bonus financiar dacă adopți un câine fără stăpân. Cum îl obții?
Departamentul ar fi interesat de modul în care autoritățile comunică și implementează programe de sprijin pentru comunitate, cum ar fi cele pentru adopția animalelor. Aceste informații pot fi utile pentru a dezvolta strategii proprii de comunicare, de implicare în comunitate și de îmbunătățire a imaginii publice a companiei.
23 August 2016 | 4 | 8514 | Timp de citire: 2 min.
În Italia, la sfârșitul anului trecut, au apărut primele discuții despre acordarea unui bonus pentru persoanele care adoptă un câine fără stăpân. Afla care sunt condițiile necesare acordării lui și metodele prin care poți intra în posesia acestui bonus. Citește articolul
Ce scriu ziarele astăzi?
În România, nu duduie doar economia, ci şi sărăcia, iar pe rafturile autohtone sunt tot mai multe produse agroalimentare din import
Acest departament este interesat de contextul economic și social, inclusiv sărăcia și performanța economică, pentru a comunica eficient imaginea companiei și a gestiona relațiile cu publicul și alte părți interesate.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
Pacient în România
Bolnavul de cancer în România: Între suferință, disperare și neputință
Pentru că ajută la înțelegerea problemelor sociale care afectează comunitatea și a modului în care o companie poate comunica despre aceste aspecte sau se poate implica, influențând imaginea publică și relațiile cu părțile interesate.
Din ciclul “dacă nu te omoară boala, te omoară sistemul”, vă prezentăm astăzi povestea Ancăi. Nu o cheamă așa, dar, din motive lesne de înțeles, nu o să-i dezvăluim identitatea, o să o numim, simplu, Anca. Citește articolul
Curiozităţi legislative
Te duci la plajă? Poți fi amendat cu 20.000 de lei pentru două fapte aparent banale
Pentru a ști ce activități sunt permise sau interzise pe plajă în numele companiei și cum să comunice public respectarea acestor reguli sau să gestioneze eventualele probleme de imagine.
Legislația autohtonă stabilește amenzi usturătoare pentru turiștii care nu respectă reglementările aflate în vigoare în ceea ce privește activitățile desfășurate pe plajă. Citește articolul
UPDATE Definitivat învăţământ 2016: Rezultatele finale au fost publicate
Acest departament ar fi interesat de comunicatele de presă și de rezultatele publice ale examenului, pentru a gestiona imaginea și relațiile cu publicul și media, mai ales dacă este vorba de o instituție de învățământ sau de minister.
Rezultatele finale ale examenului național de definitivare în învățământ, pentru anul şcolar 2015-2016, au fost publicate astăzi, conform calendarului stabilit de Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice (MECS). Citește articolul
Sinteză legislativă: Cele mai importante acte normative publicate în perioada 8-12 august 2016
Acest departament monitorizează schimbările politice și guvernamentale, mai ales numirile în funcții cheie precum cea de ministru al comunicațiilor, pentru a înțelege potențialele influențe asupra mediului de afaceri și a relațiilor cu autoritățile.
AvocatNet.ro vă prezintă cele mai importante acte normative publicate în Monitorul Oficial în perioada 8-12 august 2016. Citește articolul










