avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 613 soluții astăzi
Forum Activitate lenny

Activitate lenny

Da, in Cluj-Napoca!
Buna ziua,

Nu cred ca o sa vina sa credeti ce pasi ne-au cerut dupa asta :O Eu inca sunt socat.

Deci sa pare ca s-a comunicat la evidenta persoanelor ca numele strazii s-a din Amurg in Mihai Veliciu(acum 10 ani), dar se pare ca s-a comunicat si faptul ca o noua strada a primit numele de Amurg(am gasit HCL prin care s-a facut numirea unei strazi noi cu acest nume in decembrie 2012).

Dupa cum va spuneam am fost trimisi sa scoate CF-ul (poc 20 RON) si SPURPRIZA pe CF apare tot strada Amurg :). Si frumos ca niste cetateni ascultatori ne-am intors la urbanism si acolo alta SURPRIZA :). Dialogul de acolo in mare :
Urbanism : pai nu va ajunge CF-ul va mai trebuie un "plan al strazii"
Noi: AAAA ... pai avem un plan al casei ... uitati aici.
Urbanism : nu asta ... un plan al strazii
Noi : si de unde iau asta ?
Urbanism : pai cautati un topograf in PiataAZ sa va faca si va sti el ce hartie sa va faca, altfel nu va pot elibera hartia
Noi : #-o :O :slap:

Si culmea este ca stand la cozile astea am mai intalnit o persoana de pe aceeasi strada in aceeasi situatie. Saracul umbla de 3 saptamani sa rezolve problema.

Nu mai inteleg cine nu a comunicat la cine, nu imi dau seama cine nu si-a facut treaba cum trebuie, dar este o situatie foarte penibila.

Multumesc
Buna,

Da exact asta este problema ca se pierde foarte mult timp stand la cozi si completand hartii si cereri care nu sunt citite.

Dar problema este ca numele "Amurg" a fost atribuit altei strazi si de aceea au eliberat buletinul ptr ca strada exista in nomenclator si se pare ca atribuirea s-a facut recent ptr ca acum 10 ani nu mai exista strada respectiva.
Si da, pe cerere s-a completat numele actual al strazii, dar raspunsul functionarilor a fost ca pe ei nu ii intereseaza cererea ci doar actele doveditoare, ca sa vezi, ca nu citeste nimeni cererile respective, sunt ca sa mai pierzi timp sa le completezi.

Seful serviciului ne-a trimis la urbanism de unde sa obtinem o hartie (nu stiu exact denumirea actului) care sa ateste ca defapt strada pe care este contractul are o denumire noua, ca deh : ce-i asa greu sa obtinem hartia respectiva ?
Dar la urbanism trebuie mers cu extras CF valabil, deci am fost trimisi sa obtinem un extras CF.

Plus ca din punctul lor de vedere noi am gresit si dupa ce obtinem hartia respectiva trebuie sa reincepem procedura de schimbare de buletin cu toate cererile si taxele reachitate.

Ma intreb : toata scena asta va trebui sa o repetam si data viitoare cand expira buletinul ?

Multumesc
Multumesc pentru raspuns!

Nu am ajuns inca la urbanism, dar strada sunt sigur ca nu si-a luat numele vechi, tot "Mihai Veliciu" se numeste deja de 10 ani la fel scrie si pe placuta strazii in momentul de fata.
Iar strada "Amurg" nu o gasesc pe nicio harta online, dar vom intreba la urbanism daca nu cumva a fost atribut altei strazi.

Dar asta vroiam sa ma asigur ca este o aberatie sa se ceara schimbarea contractului de vanzare cumparare.
Buna ziua

Socrii mei s-au mutat pe o strada noua acum 10 ani si normal si-au facut buletin pe strada respectiva, dar chiar atunci se schimbase numele strazii. Cand s-a facut contractul de cumparare strada avea numele "Amurg", dar cand s-au dus sa isi faca buletin numele strazii deja era schimbat in "Mihai Veliciu" si atunci buletinul s-a facut cu numele nou al strazii.

Ciudat este ca acum dupa 10 ani cand a expirat buletinul s-a dus sa si-l reinnoiasca cu urmatoarele acte : contractul de casa, buletinul vechi si o cerere completata dar SURPRIZA : noul buletin a iesit cu numele vechi al strazii, nume care este trecut in contractul de vanzare si nu numele actual care era trecut si in buletinul vechi.

Raspunsul pe care a primit-o a fost ca trebuie sa refaca contractul de cumparare cu numele nou al strazii. Am deci cateva nelamuriri :
1. Cum se poate ca acum 10 ani sa faca buletinul cu numele nou al strazii ?
2. Este posibila schimbarea contractului daca proprietarii vechi nu pot fi gasiti ?
3. Este normala o situatie de genul ?

Multumesc


Pana la urma problema tot nu se rezolva :(

Dupa ce s-a taiat apa s-a facut o esalonare a platii si pana acum totul a fost in regula, dar restantele la cheltuileli se tot acumuleaza si suntem iarasi amenintati ca vom ramane fara apa.

Si degeaba sunt actinoati in instanta restantierii ptr ca recuperarea sumelor dureaza mult :(
Este nevoie de aceste lucruri si in cazul in care nu se elibereaza nici o diploma la finalul cursului ?
Si formatorul trebuie sa aiba si diploma in domeniul de machiaj sau pot fi angajati diferiti la aceeasi firma : unul sa aiba diploma de machiaj si un alt angajat sa aiba cel de formator ?
Sau este nevoie doar de diploma de formator fara alte diplome ?

Multumesc
Buna ziua,

As dori sa stiu ce documente (diplome, avize, autorizatii, etc) ar fi nevoie pentru a putea organiza un curs de auto machiaj. De asemenea ce obiect de activitate are trebui sa aiba firma ca sa poate face astfel de cursuri.

Multumesc
Buna,

In blocul in care stam sunt foarte multi restantieri si am primit deja a doua notificare ca se va taia apa la tot blocul daca nu se recupereaza banii.
Administrarea este facuta de o firma, care au spus ca nu au cum sa recupereze banii de la proprietari si nici nu au cum sa intre in apartamentul lor sa le taie doar lor apa si daca se taie atunci se taie la tot blocul ca exista doar un contor.

Ce putem face cei care suntem la zi cu plata cheltuielilor?
Este normal si legal sa se taie apa asa?

Multumesc
Buna ziua!

Suntem un cuplu tanar(eu - 22 ani, ea - 21 ani), casatoriti si amandoi in ultimul an de facultate, inainte de licenta(la sfarsitul lui iunie sustinem examenul de licenta).
Eu am deja un loc de munca stabil dar ea momentan nu lucreaza. Cum si in ce conditii ar fi posibil sa beneficieze de indemnizatia pt cresterea copilului, daca exact dupa terminarea facultatii nu isi gaseste loc de munca?

Va multumesc.