avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 253 soluții astăzi
Forum Activitate carlaelena

Activitate carlaelena

Răspuns la discuția Somaj tehnic
Multumesc!
Discuție Somaj tehnic
Bună ziua,
Colegii mei intra in somaj tehnic cu data de 1 aprilie.Eu sunt in concediu medical pana la 30 aprilie,voi fi băgat automat in somaj tehnic sau ma poate da afară?
Ce pot face Sa intru si eu in somaj tehnic?
Multumesc!
Are abitat pe 2 camere,iar actul a fost facut acum 10 ani cand traia si socrul meu,el a decedat acum 4 ani.Ce pot face eu ca sa pot fi acoperita in cazul in care vrea sa conteste actul de vanzare cumparare.Noi platim totul in casa,ea nu plateste nimic;din pensia ei isi cumpara doar pentru ea.
multumesc frumos,dar ea deja a inceput sa-mi stranga din lucruri si sa-mi ameninte copilul ca ne da afara,poate contesta actul de vanzare cumparare dandu-ma in judecata?


(Interventie moderator: Va rog sa nu mai scrieti cu majuscule, contravine regulamentului forumului)
Multumesc frumos,dar poate contesta cumva actul?
Buna ziua,va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu o mare problema pe care o am.Stau in apartamantul soacrei mele,cu care am facut contract de vanzare cumparare cu clauza de intretinere,dansa are problem cu alcoolul si vrea sa ne dea afara din casa.Intrebarea mea este daca poate sa ne dea afara?
Multumesc anticipat
Buna ziua,am si eu o mare problema,am fost in somaj,iar intre timp mi-am gasit de munca la o firma si am renuntat la somaj,problema cea mai mare este ca la firma unde m-am angajat nu se poate lucra m-am imbolnavit si acum sunt in medical,pot sa mai intru in somaj avand in vedere faptul ca mi-au facut contractul pe o perioada nedeterminata.Multumesc!#-o