avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 694 soluții astăzi
Forum Activitate ileana-cosanzeana

Activitate ileana-cosanzeana

Oug 147/2020 ce se întâmplă pe perioada vacanțelor? Părintele se întoarce la serviciu?
Buna ziua,

Pentru ca urmeaza sa nasc luna aceasta (mai 2018) am solicitat angajatorilor de anul trecut (am decizia de incheiere a CIM) sa imi completeze adeverinta A2 cu salariul aferent lunilor precedente datei nasterii copilului. Unul dintre angajatori (contabila) imi cere copie dupa certificatul de nastere al copilului (adica imi elibereaza adeverinta musai dupa ce nasc, in conditiile in care raporturile de munca s-au incheiat in octombrie 2017) La ce ii trebuie CN-ul? Celalalt angajator nu mi-a cerut asa ceva.

Multumesc,
Ileana
Buna seara,

Daca am lucrat 12 luni inainte sa raman insarcinata si apoi am fost somera in anul graviditatii, ce indemnizatie iau? Multumesc!
Buna ziua,

Sunt asistenta medicala si lucrez la o clinica privata care ma trimite sa fac triajul epidemiologic la 2 gradinite si la o scoala privata. Mentionez ca ma deranjeaza aceste deplasari de la sediul firmei pe care trebuie sa le fac cu taxiul sau cu alte mijloace de transport (decontat de firma desigur). Pot sa refuz sa lucrez in afara sediului firmei? In contractul de munca nu apare ca indatorire sa fiu pusa pe drumuri de colo-colo. De retinut ca sunt insarcinata si i-am notificat legal. Va multumesc!
Buna ziua,

As dori sa imi spuna cineva care stie exact cum pot sa legalizez o hotarare judecatoreasca trimitand cererea prin posta.
Platesc prin online banking taxa judiciara de timbru de 5 lei, scriu cererea de mana ca vreau sa-mi elibereze copia legalizata si ce trebuie sa mai pun in plic? Cineva mi-a zis ca trebuie sa pun un plic autotimbrat (dar ce valoare?). Copia legalizata o scot ei de la dosar? Ca am inteles ca cea trimisa prin posta nu e buna ca nu are semnaturile ...

Multumesc,

Ileana
Răspuns la discuția abuz in gradinita