avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 376 soluții astăzi
Forum Activitate ghesha

Activitate ghesha

Răspuns la discuția Încãlcarea drepturilor la liceu
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Salutări și mersi. Diriginta m-a chemat l-a ea și și-a cerut scuze pentru vorbele spuse. A mai zis că speră că așa ceva nu se va mai întîmpla și că avea o dispoziție rea în acea zi, nu era vina mea.
S-a rezolvat!
Răspuns la discuția Încãlcarea drepturilor la liceu
Îzi zic cum a fost. Au spus, că dacă îmi trebuie notă, să tac și să fiu deacord în toate cu profesorul.
Răspuns la discuția Încãlcarea drepturilor la liceu
Mulțumesc. Dacă o fac însă, voi avea dreptatea? Sau mai bine să termin cu asta?
Răspuns la discuția Încãlcarea drepturilor la liceu
Nu înțeleg. Tocmai eu sunt acel elev.
Răspuns la discuția Încãlcarea drepturilor la liceu
Da. Unde pot găsi acest regulament?
Răspuns la discuția Încãlcarea drepturilor la liceu
Cum să procedez în acest caz?
Bună ziua. Sunt elev în clasa a XII-a, și consider că profesoara (diriginta) nu a avut un comportament decent. Cer ajutorul dumneavoastră, mai concret, cer sfatul dumneavoastră pentru a ști cum să reacționez.
S-a întîmplat astăzi. După ce o profesoară a vorbit cu mine în ton ridicat (martori - toată clasa) pe cînd eu nici nu am ridicat vocea, a intrat diriginta. Vorbeam calm, îmi exprimam doar opinia (de fapt, am dreptul, totodată neofensînd. Nici nu am ofensat). Și, cu părere de rău, cînd nu am acceptat punctul de vedere al dirigintei, ea, cu o voce ridicată exclamă ”Închideți băi botul cela al tău. Altfel nici nu mai știu cum să vorbesc”. Cuvintele au fost rostite în prezența profesoarei de limba și literatura română. Să zic, cum mai putem vorbi de demnitate, cînd profesorii își permit așa ceva?