avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 744 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Încãlcarea drepturilor la liceu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Încãlcarea drepturilor la liceu

Bună ziua. Sunt elev în clasa a XII-a, și consider că profesoara (diriginta) nu a avut un comportament decent. Cer ajutorul dumneavoastră, mai concret, cer sfatul dumneavoastră pentru a ști cum să reacționez.
S-a întîmplat astăzi. După ce o profesoară a vorbit cu mine în ton ridicat (martori - toată clasa) pe cînd eu nici nu am ridicat vocea, a intrat diriginta. Vorbeam calm, îmi exprimam doar opinia (de fapt, am dreptul, totodată neofensînd. Nici nu am ofensat). Și, cu părere de rău, cînd nu am acceptat punctul de vedere al dirigintei, ea, cu o voce ridicată exclamă ”Închideți băi botul cela al tău. Altfel nici nu mai știu cum să vorbesc”. Cuvintele au fost rostite în prezența profesoarei de limba și literatura română. Să zic, cum mai putem vorbi de demnitate, cînd profesorii își permit așa ceva?

PS Mergea vorba de examenul de bacalaureat, și anume îmi zice ”Taci. Dacă ai părere oricum taci.”, eu răspund ”Pentru ce? Profesorii au dreptul să facă cu noi ce doresc?”, și ce primesc înapoi ”Dar notă îți trebuie?”. Asta deja iar e, nu știu, o dovadă poate, o aluzie a faptului ”elevul tre să facă totul ce zice profesorul, dacă vrea o notă mare”. Aș vrea să spun, că nu cerșesc notă, sunt eminent, mereu particip la olimpiade locale/raionale, am locuri de frunte. Mă implic deseori și în măsuri extrașcolare.
Cel mai recent răspuns: ghesha , utilizator 17:05, 14 Februarie 2012
Asa este in Romania copii sunt pregatiti inca din timpul scolii sa suporte incalcarea drepturilor ,astfel incat pe viitor sa nu mai fie probleme cu protestele.
Este o politica noua:D
Cum să procedez în acest caz?