avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 607 soluții astăzi
Forum Activitate maria_e

Activitate maria_e

Buna ziua,

Sunt membru fondator al unei asociatii care are ca scop dezvoltarea sectorului socio-psiho-cultural si educational in randul copiilor si tinerilor, cu mai mult de 3 ani de la infiintare. In mare parte, am derulat programe de constientizare si preventie a consumului de substante in scoli si licee. De asemenea, presedintele asociatiei a participat la multiple emisiuni tv, radio si a avut colaborari cu ziare locale pe aceasta tema. Am dori sa obtinem statut de utilitate publica. Ne puteti ajuta cu legislatia in vigoare? Din ce am citit pana acum, este necesara prezentarea bilantului si a unui raport cu privire la angajati. Noi nu am avut angajati, ci doar voluntari. Ar putea fi acest aspect un criteriu care sa nu ne permita obtinerea acestui statut? Din experienta dumneavoastra, care sunt posibilele aspecte prin care o asociatie sa nu primeasca acest statut? Multumesc anticipat.
Va rog sa ma ajutati cu recomandari in privinta redactarii scrisorii. Eu am formulat-o astfel:

Stimata doamna,

Subsemnatul,................, in calitate de administrator al SC...........................S.R.L., va rog a aproba deschiderea punctului de lucru pentru SC...... la adresa............., spatiu care se afla in interiorul cladirii care se invecineaza cu proprietatea dumneavoastra din adresa............, la o distanta apreciabila de proprietatea dumneavoastra.

Mentionez ca obiectul principal de activitate al societatii, in punctul de lucru din adresa mai sus mentionata este …................, iar programul de functionare va fi de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-19.00
De asemenea, mentionez ca prin deschiderea punctului de lucru nu sunt cauzate prejudicii proprietatii dumneavoastra privind rezistenta mecanica si stabilitatea, securitatea la incendiu, igiena, sanatatea si mediul ori siguranta in exploatare.
In plus, ca urmare a infiintarii punctului de lucru, mentionam ca nu se creeaza situatii de disconfort prin implementarea unor functiuni incompatibile datorita zgomotului, circulatiei, degajarii de noxe, etc.

Mentionez ca legea prevede dreptul unui vecin de a nu fi de acord cu infiintarea punctului de lucru, care nu trebuie exercitat cu rea-credinta, abuziv, ci trebuie intemeiat pe un motiv temeinic.

Va solicit raspunsul in scris, la adresa …....., in termen de 30 de zile de la primirea prezentei notificari.

Va multumesc anticipat,
…..................
Buna ziua.

Va multumesc pentru raspunsurile primite. In legatura cu aprobarea vecinului, ni s-a explicat ca trebuie sa trimitem o scrisoare recomandata prin care sa solicitam vecinului acordul de deschidere a unui punct de lucru, in care sa specificam ca refuzul prin rea vointa contravine legii. Ma puteti ajuta, va rog, in formularea unei astfel de scrisori?
Desi s-a prezentat Cartea Funciara, in continuare i se cere acordul vecinilor intrucat casa respectiva se va transforma in punct de lucru pentru SRL. Exista vreo posibilitate de a infiinta punct de lucru in acel imobil fara semnatura acelui vecin? In ce lege se gasesc reglementarile pentru astfel de situatii?

Multumesc anticipat
Multumesc!
Doresc sa deschid un SRL(clinica de psihoterapie) intr-o casa, proprietate a unuia dintre administratori. Desi casa nu are perete comun cu nici unul dintre vecini, ni s-a cerut acordul vecinilor. Problema este ca unul dintre vecini este de negasit. Mentionez ca in cladire mai functioneaza un magazin. Va rog sa ma ajutati cu urmatoarele informatii:
1. este necesar acordul vecinilor in aceasta situatie? care este legea in care sunt specificate aceste reglementari?
2. atat timp cat deja exista o firma inregistrata la aceasta adresa, nu ar trebui sa existe deja o schimbare a destinatiei alta decat de locuinta?
Răspuns la discuția Reconditionare cladire istorica
Este proprietate privata.
Ati putea sa ma ajutati cu informatii privitoare la potentiale subventii sau fonduri ce pot fi accesate pentru reconditionarea unei cladiri istorice? Multumesc anticipat!
Presupunand, printr-un miracol(dupa cum mi se pare mie), ca toate actele vor fi in regula, trebuie sa depun 3 cereri:
- cerere de definitivare a incheierii
- cerere de emitere a certificatului de inscriere
- cerere de eliberare de copii legalizate ale incheierii.

Ati putea sa imi spuneti va rog in ce moment si unde trebuie depuse?

Multumesc pentru ajutor!
In actul constitutiv exista un articol asemanator care spune:
"Patrimoniul social al asociaţiei este format dintr-un activ patrimonial in valoare de 800 lei şi este alcătuit din următoarele aporturi în bani depuse de membri fondatori astfel: fiecare membru a contribuit cu suma de 267 lei."
In citatie nu spune nimic despre incorectitudinea actului constitutiv. Nu inteleg de ce unul este corect si celalalt gresit.

Intre activitatile asociatiei, subpunctele care ar putea avea o infima legatura(desi eu nu sunt capabila sa o observ) cu profesia de avocat sunt:
 susţinerea şi protejarea membrilor Asociaţiei prin acordarea de consultanţă şi consiliere, precum şi de asistenţă juridică membrilor Asociaţiei, în conformitate cu scopul acesteia;
 dezvoltarea de programe proprii şi în regim de parteneriat cu
autorităţile publice din ţară şi străinătate;
 declararea şi formularea acţiunilor, cererilor, petiţiilor şi apărărilor
necesare în fata instanţelor de judecată competenţe;