avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 706 soluții astăzi
Forum Activitate BalescuDaniel

Activitate BalescuDaniel

Pe p-v nu este trecută nici o persoana ca martor, ce probe pot aduce dacă eu nu am vorbit nici o data cu persoana reclamantă, iar data de pe p-v este 17 - 05
Mulțumesc pentru sfat.Eu cred ca era normal ca agentul de poliție sa vorbească și cu mine, nu doar sa scrie un p-v aproape indescifrabil !
Am primit un plic cu un PV în care mi se comunica ca am de achitat o amenta de 200 lei pentru ca am lezat onoarea și demnitatea unei femei, care a sunat la 112. Problema este câ eu nu am vorbit cu persoana respectiva nici o data în viata mea. La Potul de Politie nu am fost chemat, în PV nu apare nici un martor, decât Ea reclamanta, care susține aceste lucruri. As dori un sfat pentru a acționa în instanță anularea acestui PV
O sa apelez la instanță pentru rezolvarea cazului, nu orice neispravit, poate suna să facă farse la un telefon care este dedicat copiilor cu diverse probleme..
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Am mers la sediul județean al Protecție Copilului și am făcut o cerere scrisă cu număr de înregistrare, în care am solicitat date despre persoana reclamantă, pentru a o acționa în instanță. Aștept răspuns scris de la dânșii

Am fost chemat la primărie pentru a-mi fi adus la cunoștință ca soția a fost reclamată telefonic la protecția copilului că nu are grija de copii, că nu îi îngrijește și alte aberații care nu sânt adevărate. Din cadrul primăriei sa deplasat reprezentantul protecției sociale la școala copiilor pentru verificări, chiar dacă știa toată primăria că este o înscenare si o minciună tot ce era scris în acea reclamație, asa este procedura. Sa verificat și a fost dat răspuns către Protecția Copilului că nu se adeverește nimic din acea reclamație. As vrea să știu cum pot acționa în instanță acea persoana care a făcut reclamația pentru acuzațiile scrise acolo? Menționez că reprezentantul primăriei nu știa numele persoanei care a sunat la telefonul Protecției Copilului și am fost îndrumat să merg la sediul județean unde s a primit aceasta sesizare
Am fost chemat la primărie pentru a-mi fi adus la cunoștință ca soția a fost reclamată telefonic la protecția copilului că nu are grija de copii, că nu îi îngrijește și alte aberații care nu sânt adevărate. Din cadrul primăriei sa deplasat reprezentantul protecției sociale la școala copiilor pentru verificări, chiar dacă știa toată primăria că este o înscenare si o minciună tot ce era scris în acea reclamație, asa este procedura. Sa verificat și a fost dat răspuns către Protecția Copilului că nu se adeverește nimic din acea reclamație. As vrea să știu cum pot acționa în instanță acea persoana care a făcut reclamația pentru acuzațiile scrise acolo? Menționez că reprezentantul primăriei nu știa numele persoanei care a sunat la telefonul Protecției Copilului și am fost îndrumat să merg la sediul județean unde s a primit aceasta sesizare !