avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 222 soluții astăzi
Forum Activitate ili_uca

Activitate ili_uca

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna,

Am suspendat pfa-ul doar cand a expirat concediul medical, insa am luat doar minimul de 42 de zile dupa nastere. Astq pt ca nimeni nu a putut sa ma lamureasca precis si nu am vrut sa am problrme... s-a luat in calcul si concediul medical la socoteala sumei (asa cred)
.Nu am suspendat autorizatia, doar la Finante. Alta parte interesanta e xa ma pun sa completez declaratia 600 si cica sa si achit pe anul acesta taxe corespunzator salariului minim!!! (PFAulE suspendat din august anul trecut) dar asta e alta poveste pt care am pus alta intrebare aici pe forum... e o nebunie tot ce tine de Pfa-uri

ili_uca a scris:

Buna ziua,


Am un PFA de traducator autorizat si sunt insarcinata, urmand sa nasc in luna iulie. As avea urmatoarele intrebari:

- momentan sunt in concediu medical (de maternitate prenatal) - pot sa suspend deja PFAul intrucat nu mai emit facturi? Sau trebuie sa astept nasterea copilului pt a-l suspenda? Sau doar cand expira tot concediul de maternitate si cand doresc sa intru in CIC se suspenda? Am primit informatii contradictorii de la diverse birouri (Sanatate, Finante, ASCO)

- pentru PFA sunt obligatorii cele 42 de zile de concediu medical postnatale sau pot cere imediat indemnizatia dupa nasterea copilului? Mentionez ca SUNT asigurata cu cei 0.85%, deci am dreptul la concediu medical, intrebarea e daca am obligativitatea de a-l lua cele 42 de zile dupa nastere :) Si aici am gasit si primit informatii diferite