avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Activitate speranta1977

Activitate speranta1977

Răspuns la discuția Contractele de munca
Imi puteti spune la ce va referiti cu fac exceptie de la aceste prevederi situatiile in care prin lege sunt prevazute incompatibilitati pentru cumulul unor functii.
Eu lucrez ca operator banda in fabrica cu contract la 8 ore si doresc sa ma mai angajez casier la un magazin cu contract la 4 ore. Este posibila aceasta situatie sau face parte din acele incompatibilitati?
Buna ziua,
Sunt angajata cu contract de munca pe 8 ore la o firma si doresc sa ma mai angajez la o alta firma cu contract de munca pe 4 ore.Este posibil?
Demisia mi-am dat-o mi -a fost stampilata semnata dar nu i s-a dat nici un nr de inregistrare.In contract este stipulat 90 zile de proba deci preavizul nu -si are locul in momentul de fata. In perioada de proba se poate demisiona fara preaviz si fara explicatii.Eu am plecat de o saptamana de acolo si nu mi-am primit inca actele.Am inteles de la cineva din interior ca actele sunt gata dar administratorul acestei firme nu vrea sa mi le inmaneze deocamdata.Razbunare probabil ca am avut tupeul sa-l infrunt.Deci eu vreau sa stiu concret in aceste conditii in cate zile de la plecarea mea pot depune reclamatie la ITM pt a-mi recupera actele.
Buna ziua,