avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 180 soluții astăzi
Forum Activitate robyr130

Activitate robyr130

Răspuns la discuția Transport public de persoane
Multumesc ! Desi ma indoiesc la treaba cu secretariatul firmei.. Compania e condusa de o intreaga familie [ sot - sotie si copii acestora ] ..

Deci sa inteleg ca trebuie sa scriu cat mai detaliat despre ce se intampla, sa merg la secretariatul firmei de transport pentru ca sa imi ofere un raspuns [ raspunsul e clar acelasi, adica eu ca si abonat nu am dreptul de a circula cu autobuzul - doar ca in alte cuvinte ] iar in cazul in care nu obtin un raspuns , ma adreses la Protectia Cumparatorului.

Reclamatia trebuie facuta pe calculator sau se poate scrie si cu mana, pe o foaie A4? [ e prima data cand va trebui sa depun o reclamatie si nu stiu pasii necesari ]
Bună ! Sunt elev în clasa a XI-a . Fac naveta de la 21 de km.
Sunt abonat la o firmă de transport public. De obicei părinții mei mă trimit să achit facturi etc. și trebuie să stau mai mult timp în oraș, sau chiar și din motive personale.

Șoferul microbuzului m-a avertizat că nu o să mă mai ducă acasă deoarece eu nu am ore pană la ora 15.00 . Am fost la ageție ca să mă interesez, răspunsul a fost același.
Deci, există un autobuz la 14.30 care îi duce pe studeți acasă. La 15.30 mai există un autobuz care intră la mine în sat, de obicei cu acest autobuz circul. Mai există un microbuz care pleacă la 15.45 care intră la mine în sat , doar că ruta diferă.
Din motive personale nu întotdeuna ajung la 15.30 la autogară , deci trebuie să plec cu celălalt microbuz. Acest microbuz are 19 locuri și de obicei mai sunt 4-5 persoane care stau în picioare. De aici începe problema.