avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 390 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Transport public de persoane
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Transport public de persoane

Bună ! Sunt elev în clasa a XI-a . Fac naveta de la 21 de km.
Sunt abonat la o firmă de transport public. De obicei părinții mei mă trimit să achit facturi etc. și trebuie să stau mai mult timp în oraș, sau chiar și din motive personale.

Șoferul microbuzului m-a avertizat că nu o să mă mai ducă acasă deoarece eu nu am ore pană la ora 15.00 . Am fost la ageție ca să mă interesez, răspunsul a fost același.
Deci, există un autobuz la 14.30 care îi duce pe studeți acasă. La 15.30 mai există un autobuz care intră la mine în sat, de obicei cu acest autobuz circul. Mai există un microbuz care pleacă la 15.45 care intră la mine în sat , doar că ruta diferă.
Din motive personale nu întotdeuna ajung la 15.30 la autogară , deci trebuie să plec cu celălalt microbuz. Acest microbuz are 19 locuri și de obicei mai sunt 4-5 persoane care stau în picioare. De aici începe problema.
Este o cursă regulată , deci oricine poate să circule cu ea ( șoferul susține că este pentru muncitori , dar mințește ) , eu plătesc abonament la fel ca și ceilați , nu văd care ar fi problema , dar totuși șoferul și patronul agenției nu mi-au dat voie astăzi să circul cu acel autobuz deoarece „ eu nu am ore până la 15.00 „ .
Am fost lăsat în autogară și în microbuz erau locuri libere.

M-am interesat și vreu să depun o sesizare/plângere la protecția consumatorului. Ce trebuie să fac? Se poate ajunge și în Instanță ? Dacă da , costă bani ? Dacă se consideră dreptate în favoarea agenției de transport public de persoane , ce mi se poate întâmpla ?

Vă rog să mă ajutați , am doar 18 ani și nu mă pricep cu aceste lucruri. Vă mulțumesc !
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 07:01, 9 Februarie 2016
Buna seara,