avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 146 soluții astăzi
Forum Activitate mirceaoctav

Activitate mirceaoctav

Multumesc mult pentru raspuns. Cand am mentionat aceste lucruri doamnei de la impozite si taxe locale mi s-a raspuns " unde ai citit dumneata asta cu utilitatile, nu are nicio treaba".
1. Urmeaza sa iau si sa inregistrez si un punct de lucru. Din ce am inteles e de ajuns sa aduc contractul de inchiriere al punctul de lucru pentru a nu plati impozitul diferentiat.
2. Nu voi inregistra pe firma cheltuielile cu utilitatile (la sediul social, apartamentul in care locuiesc) acestea vor ramane in continuare in sarcina proprietarului (tatal). Trebuie sa aduc dovada ca aceste utilitati sunt pe numele proprietarului (facturi enel, chitante intretinere etc)?
Buna ziua,

Recent am deschis o firma pentru a aplica la programul de finantare Start-up Nation. Ca si sediu social, firma se afla in apartamentul unde locuiesc. Alte puncte de lucru nu exista ( si nu o sa existe pana nu aflu daca primesc finantarea sau nu). Fie am fost prost informat de catre mai multe persoane printre care si doamna de la Impozite si taxe locale, fie informatiile de pe internet n-au fost foarte clare, fie nu am inteles eu, insa va rog daca poate cineva sa-mi clarifice situatia impozitului pe apartament. Cum anume trebuie sa procedez pentru a nu se modifica impozitul (enorm de mult) asa cum am citit pe net.


Multumesc anticipat.
Octavian.
Buna ziua,

In data de 19.05.2016 mi s-a retinut permisul de conducere pe o perioada de 30 de zile ca urmare a neacordarii de prioritate la o trecere de pietoni.
Doresc sa stiu daca procesul verbal se poate anula pe motivul ca la rubrica "Stabilesc" nu apare bifata si casuta " f RETINEREA - permisului de conducere".

Multumesc anticipat

Octavian