avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 708 soluții astăzi
Forum Activitate kannam

Activitate kannam

Daca AC nu primeste nici o solicitare de caiet de sarcini la un anunt de publicitate postat pe Seap, cum sa procedeze in continuare? Elaborand in acest sens o nota justificativa, AC poate realiza achiziţia respectiva de la orice operator economic care nu este inregistrat in Seap ?
Voi cum procedati???
As mai avea o intrebare : daca postez anuntul cu furnizarea respectiva , la valoarea estimata a contractului ce valoare sa trec: valoare estimata calculata pana la 31 decembrie sau valoare globala estimata inclusiv estimarea suplimentara pe 4 luni?
A vand in vedere pricipiul anualitatii si dreptul AC de a prelungi contractul initial conform art 165 din norme,
valoarea estimata a contractului de furnizare cu caracter de regularitate atribuit prin achizitie directa, cu durata de la august 2016 pana la 31 dec 2016 cum ar trebui calculat:
1. cu cantitati si preturi estimate pana la 31 dec si : si ca clauza specific posibiliatea de prelungire cu cantitati si preturi estimte pe inca 4 luni sau
2. estimez pe 12 luni, conform art. 20 din lege.
Pana in prezent am cumparat pe baza de comanda, si asta ar fi primul contract de furnizare in cazul produsului respectiv.

Art. 165. - (1) Autoritatea contractantă are dreptul de a prelungi durata contractelor de furnizare sau de servicii cu caracter de regularitate, încheiate în anul precedent şi a căror durată normală de îndeplinire expiră la data de 31 decembrie, dacă se îndeplinesc, în mod cumulativ, următoarele condiţii: a) în documentaţia de atribuire, elaborată cu ocazia atribuirii contractului iniţial, s-au prevăzut posibilitatea de suplimentare a cantităţilor de produse şi servicii deja achiziţionate, precum şi nivelul maxim până la care va fi posibilă o astfel de suplimentare; b) în documentaţia de atribuire, precum şi în contract este prevăzută în mod explicit o clauză prin care dreptul autorităţii contractante de a opta pentru suplimentarea cantităţilor de produse sau de servicii este condiţionat de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie; c) valoarea estimată a contractului iniţial s-a determinat prin luarea în considerare a variantei în care autoritatea contractantă optează pentru suplimentarea la nivelul maxim prevăzut a cantităţilor de produse sau servicii; d) prelungirea contractului iniţial nu poate depăşi o durată de 4 luni de la data expirării duratei iniţiale de îndeplinire a acestuia.

Art. 20. — În cazul contractelor de achiziție publică de produse sau de servicii cu caracter de regularitate ori care se intenționează să fie reînnoite în cursul unei anumite perioade, valoarea estimată a achiziției se calculează pe baza următoarelor: a) fie valoarea reală globală a tuturor contractelor similare succesive atribuite în ultimele 12 luni sau în anul bugetar anterior, ajustată, acolo unde este posibil, pentru a lua în considerare modificările cantitative și valorice care pot surveni într-un interval de 12 luni de la data contractului inițial; b) fie valoarea estimată globală a tuturor contractelor succesive atribuite într-un interval de 12 luni de la prima livrare.
Multumesc pentru raspuns.
Dar in articolul respectiv nu scrie de "procedura" ci atribuirea contractelor si nu specifica " in cazul procedurilor de atribuire"?
Buna ziua.
Prevederile Art. 126. alin. (1) a Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 98/2016 sunt aplicabile si in cazul contractelor incheiate prin achizitie directa?

Art. 126. - (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a desemna, pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică/ acordurilor - cadru, persoane responsabile pentru evaluarea ofertelor şi, după caz, a solicitărilor de participare, care se constituie într-o comisie de evaluare.
1.In cazul achizitiei directe la dosar ce tip de acte trebuie sa am in afara referatului de necesitate si contract/comanda,?
2.daca am contract de furnizare de paine pt. Cantina sociala care se livreaza zilnic pe baza đe comanda verbala data de cantina infunctie de necesitatile zilnice, trebuie sa intocmesc comenzi (zilnic sau saptamanal) sau doar sa tinem evidenta sa nu depasim cantitatea contractului , copie dupa facturi se tin la dosarul achizitiei?
3. daca am contract de furnizare de cartuse tonere in mai multe transe de livrare comenzile/ transe trebiue sa le pun in dosar, eu trebuie sa intocmesc comanda sau poate si responsabilul IT?
Multumesc!
Răspuns la discuția Contract de furnizare multianual
Multumesc!!!
Cum sa procedez ?
Avand in vedere principiul anualitatii a legii finantelor publice, Se poate incheia un contract de furnizare cartuse tonere pe un an incepand din 1august 2016 pana la 31 iulie2017 cu cantitati estimate pentru 12luni sau
inchei contractul pana la 31 dec 2016 cu cantitati estimate pentru 5 luni si pentru anul bugetar 2017 un alt contract pe perioada de 1 ian. 2017-1 dec. 2017 cu cantitati estimate pentru 12luni?
Pana in prezent am cumparat cu comanda, dar ca sa mai simplific cumpararile directe din catalogul electronic am decis sa inchei un contract de furnizare.
Va rog frumos un raspuns, o parare, un sfat.
Am o mare dilema! Daca in catalogul electronic gasesc produse cu aceasi caracteristici la difeite preturi la diferite ofertanti din mai multe judete, la preturi mai mici fata de pretul ofertantului local care poate sa faca livrarea din stoc in ziua comenzii , dar are produsul postat in catalog la pret mai mare, pot sa achizitionez din catalog produsul la pretul ofertantului local fara vreo nota justificativa?
Va rog frumos urgent :( un sfat, un raspuns, o parere.