Avem un video-interfon. Faptul ca nu ati vazut lista afisata pe geamul de linga, nu inseamna nimic, nu trebuie sa generalizati. Nu inteleg cum functioneaza interfonul dvs. Eu vin acolo, stiu ca exista un amic, Popescu , dar nu stiu numarul apartamentului. Cum apelez corect ? Bag coduri de apel la rind, apas pe "clopotel" si ma prind cind imi raspunde Popescu ? Sau vreun vecin mai milostiv (exista ?) care-mi raspunde politicos si ma lamureste ? Poate sa-mi ofere acele date, fara sa fie acuzat de amicul Popescu ca incalca normele GDPR ?
In rest, ce ati scris despre consimtamint, nu se aplica, asociatia are un interes legitim, cel putin acela prin care orice utilizator extern al interfonului sa nu deranjeze pe toti, pina afla cu ce cod de apel trebuie sa sune corect.
In listele de plata, la asociatiile din localitatea mea, nu sunt nume, doar numere de apartament, scriu asta de mult timp, nu cititi toate rindurile ?
robert1958 a scris:
Nu știu ce interfon rudimentar aveți dvs. eu nu am văzut nicăieri afișat numele proprietarilor alături de interfon. Codul de apelare este sau are legătură cu numărul apartamentului, urmat de „clopoțel”. [...].