avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 272 soluții astăzi
Forum Activitate office retyezat

Activitate office retyezat

Un CIM incheiat in 2014. Angajata avea un nume si o adresa. S-a casatorit si are alta adresa. Vreau sa o angajez din nou dar are alt nume si alta adresa.Cum procedez in Revisal, modific datele initiale ( nume, prenume,adresa) apoi inregistrez contract?
Daca creditul este achitat in intregime, mergeti la un notar cu contractul de credit si cu contractul de ipoteca in original si copie. Cereti notarului radierea creditului ipotecar si eliberarea unui extras CF la finalul radierii. Notarii stiu ce au de facut, ei vor lua legatura cu cine trebuie si va va rezolva problema.
Discuție Bunuri sigilate
Societatea noastra a avut un contract de inchiriere (2009-2014) pe o hala industriala , proprietar alta societate comerciala, unde ne desfasuram activitatea.In 2014 societarea respectiva a intrat in faliment iar lichidatorul, chiar daca stia de contractul nostru si ca functionam ca punct de lucru in acea locatie, a pus sigiliu pe hala, Solicitarile noastre de a ne lua utilajele, marfa, materialele, calculatoarele, si toate bunurile au ramas fara raspuns.Am deschis proces si Curtea de Apel a trimis spre rejudecare cu executarea unei expertize. S-a facut expertiza de catre un expert numit de tribunal, expertiza favorabila noua 100%.(am prezentat acte financiar-contabile pe absolut toate bunurile noastre existente in locatie). Acum lichidatorul cere o noua expertiza motivand ca cea facuta nu este buna, in locatie existand si alte bunuri ale debitoarei. Timpul scurs din 2014 pana acum, faptul ca ne-a data afara fara a incheia nici un act (a recunoscut in instanta), am ramas efectiv pe drumuri cu societatea, au plecat toti angajatii, am pierdut 3 contracte externe,tavanul si peretii halei sunt cu igrasie cazuta peste marfa (avem fotografii facute prin geam),avem bunuri in custodie de la clienti pentru reparatii,avem avansuri incasate neonorate. Nu stim ce putem face, o alta expertiza inseamna alt timp ( termen ianuarie 2019). Noi am luat in chirie un alt spatiu in alt judet (unde am gasit gata utilat intrucat utilajele noastre sunt sechestrate), cheltuielile zilnice cu transportul sunt foarte mari,Exista vreo solutie? A comis lichidatorul vreun act de rea credinta?
Se pot cere in instanta daune pentru nefolosinta bunurilor, pierderea contractelor externe?
Societatea noastra are un punct de lucru - fabrica de produse finite din lemn masiv intr-o locatie din alt judet.
In acelasi timp societatea are un punct de lucru- magazin de prezentare si desfacere atat produse de fabrica cat si produse de la diversi furnizori, intr-o locatie din alt judet. Vanzarea cu amanuntul spre populatie si societati se face cu bon fiscal din magazin.Vanzarea din fabrica se face cu factura.
In magazin (fiind de prezentare) preluam comenzi pentru fabrica la produse executate pe comanda .
Intrebare: putem incasa avansuri pentru comenzi in magazin cu chitanta si factura de avans?
Care sunt declaratiile fiscale ce vor trebui depuse la anaf aferente veniturilor incasate cu noile case de marcat? Se depun on-line?