avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 373 soluții astăzi
Forum Activitate Liliana33

Activitate Liliana33

Multumesc! Dar in cazul in care cheltuielile cu incalzirea partilor comune ar creste pentru toti la fel, dar repet ar fi de 4 ori mai mari cu repartitoare decat fara repartitoare? Nu inteleg de ce difera cheltuielile pentru incalzirea partilor comune, daca partile comune sunt aceleasi in ambele variante.
Multumesc pentru raspuns! Tin seama de sfaturile primite, dar tot nu m-am lamurit.....este normala cresterea valorii cheltuielilor cu partile comune la caldura (de 3-4 ori mai mari) pentru cei cu centrale termice in cazul folosirii de catre cei cu caldura centralizata( RADET) a repartitoarelor? Cumva in cazul existentei repartitoarelor se iau in calcul si tevile care trec prin apartamente, iarasi in cazul in care nu exista repartitoare, acestea sunt platite doar de catre cei care au incalzirea in sistem centralizat? Multumesc!
Buna ziua,

Locuiesc intr-un bloc din Bucuresti in care exista sistem de incalzire atat centralizata, cat si individuala (centrala termica), in proportie egala. In iarna anului 2019-2020 prin hotarare AGA s-a decis sa ramana incalzirea centralizata fara montare de repartitoare. Acum se aduce din nou in discutie acest aspect. Problema in sine o reprezinta cheltuielile cu partile comune, care pentru cei cu incalzire prin CT, sunt de 3-4 ori mai mari in cazul existentei repartitoarelor. Va rog sa-mi spuneti daca este corecta aceasta diferenta la plata caldurii partilor comune pentru cei cu centrale termice individuale? Caldura partilor comune nu este aceeasi in ambele variante, adica cu/fara repartitoare? Exista in lege un articol care ar modifica calculul partilor comune? Multumesc!
Multumesc pentru raspuns!
Bună ziua! Lucrez în cadrul unei firme private care are activitate 7 zile din 7, astfel ca o săptămână sunt libera în weekend și următoarea lucrez în weekend, având liber în cursul săptămânii 2 zile. Când a fost liber legal Sf Maria pe 15 august 2019, a picat în ziua libera legal din saptamana respectiva, eu lucrând în weekendul imediat următor. Angajatorul nu a mai vrut să-mi dea încă un liber cum au avut ceilalți angajați cu program normal din România, spunând ca am avut liber in ziua respectiva și ca începând de atunci voi primi spor de weekend 15% net. Va rog să-mi spuneți dacă este legal cum au procedat și dacă sporul de weekend este reglementat în vreun fel, caci pentru mine 15% este aproape nimic la un salariu și asa mic. Mulțumesc!
Răspuns la discuția Raspuns cerere Presedinte
Dar dvs vi se pare normal ca locatarii sa fie obligati ca pt orice intrebare/ sesizare sa faca hartii catre presedinte/administrator dar cand vine randul acestora ei sa nu onoreze fix ceea ce pretind?!

Bloc Expert a scris:

Si, acum, in loc sa fiti multumita ca problema dvs a fost solutionata, dvs sunt nemultumita ca nu ati primit o hartie prin care sa va si anunte in scris ca problema a fost rezolvata?

Răspuns la discuția Raspuns cerere Presedinte
Multumesc! Consider ca este important sa am o dovada scrisa, mai ales ca nu stiu ce schimbari se pot produce in viitor.

CLAUDIU LASCOSCHI a scris:

Președintele trebuie să se ocupe sa primiti răspunsul în scris.

La ce va trebuie hârtia sau nu aveti incredere in ce zic cei de la care ati aflat verbal?

Răspuns la discuția Raspuns cerere Presedinte
Multumesc!

ynocentta a scris:

Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie care in conformitate cu disp L nr 196/2018 are obligatia sa raspunda la cereri/sesizari in termen de 10 zile

Buna ziua, In urma cu 3 luni am facut o cerere catre presedintele blocului si in atentia comitetului executiv al asociatiei. In urma sedintei comitetului executiv problema expusa in cerere a fost solutionata, dar raspunsul scris nu l-am primit nici acum pe motiv ca firma de administratie ar trebui sa-l dea. Pentru a nu gresi, va rog daca-mi puteti spune cine ar trebui sa raspunda la cererea mentionata? Multumesc!
Apartamentul in care stam a fost al socrilor, in timpul sederii lor facandu-se debransarea, in anul 2003. Mai mult soacra mea s-a ocupat, dansa fiind decedata de 11 ani, noi nu mai avem pe cine sa intrebam. Presedintele spune ca nu are hartie de la noi cum ca suntem debransati si eu nu am cum dovedi contrariul. Dupa cum am spus fostul administrator a plecat fara sa lase niciun document. Eu am gasit un act cu un numar de inregistrare in actele noastre, dar nu stiu daca e dat de Radet sau Asociatie.
Multumesc pentru raspuns!