Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
as avea citeva nelamuriri legate de fondatori , scriere proiecte , etc , am intrebat in acest sens diferite persoane si de la fiecare am primit alte raspunsuri .
1 - intr-un ONG deja infiintat este posibila coplectarea ulterioara a numarului de asociati ( fondatori ) cu unul sau mai multi membri ? daca raspunsul este afirmativ - cum se procedeaza in acest caz ?
2 - ce vechime trebuie sa aiba un ONG pentru a avea dreptul sa scrie un proiect pentru pos Mediu , axa prioritara 4 ?
3 - scrierea proiectului o pot face asociatii sau este nevoie de o firma de consultanta specializata pe aceasta axa prioritara , in acest caz la ce suma aproximativa s-ar ridica serviciul acesteia , deasemenea poate pot primi si o adresa E-mail de la o astfel de firma?
4 - pentru ca acest proiect sa aibe sanse de aprobare pentru finantare este neaparat nevoie ca cel putin unul dintre asociati sa detina studii superioare , in cazul nostru biolog sau doctor in biologie , sau acest lucru este obligatoriu ?
5 - pentru o eventuala impementare a proiectului , este nevoie de o alta persoana din afara asociatiei cu experienta in acest domeniu sau o pot face asociatii ?
6 - In cazul unui proiect , care prin natura lui , modest spus , ar acoperi suprafata mai multor judete , cu arii protejate , parcuri nationale etc . cum trebuie procedat ? corect ar fi incheierea de parteneriate cu toate ONG-urile si administratiile care le concesioneaza ? consider insa ca acest lucru este un lucru mult mai complex decit scrierea proiectului in sine , sau exista si alte modalitati mai simple ?
3) Nu este obligatoriu sa lucrati cu un consultant, dar este recomandabil, atunci cand nu aveti cunostintele necesare pentru intocmirea dosarului si pentru derularea implementarii. Postarea de adrese de e-mail nu este permisa pe forum, dar aveti posibilitatea sa folositi functiile forumului pentru a ne contacta.
4) si 5) experienta anterioara si sustenabilitatea proiectului sunt criterii de punctaj
Pentru restul intrebarilor este necesara o analiza mai aprofundata, care depaseste cadrul unui simplu mesaj pe forum.
multumesc pentru raspunsurile primite , am sa fac uz in mod sigur de functiile forumului pt. rezolvarea problemei .
As avea in continuare mare nevoie de un raspuns exact si pentru punctele 1 si 2 , daca m-ar putea ajuta cineva si in acest sens , chiar daca raspunsul este scurt , eventual pe puncte !
Punctul 6 l-am rezolvat , gasind raspunsul pe site-ul ministerului mediului.
Buna ziua,
1- Puteti primi noi membri facand un act aditional autentificat la notar si pe care sa il depuneti la judecatorie; va pot transmite pe e_mail un Ghid cu pasii necesari
2 - minim un exercitiu financiar complet
3- Pentru a creste sansele ca cererea de finantare sa fie selectata abordarea trebuie sa fie cat mai profesionista si din acest punct de vedere este indicat sa lucrati in echipa cu un consultant
4- nu exista o asemenea obligatie dar echipa de proiect trebuie sa fie convingatoare. O echipa de proiect este formata dintr-un nucleu administrativ din trei persoane reprezentand managerul de proiect , un jurist si un responsabil economic si o echipa tehnica cu experti din domeniu; acestia vor fi angajati ulterior , pe timpul derularii proiectului
5- si una si alta dar a se avea grija sa rezulte ca solicitantul (ca organizatie) face implementarea proiectului si nu o alta organizatie; in concluzie, expertii care pot face dovada experientei solide trebuie sa fie angajati
6 (new)- nu este necesar
multumesc mult pentru raspunsurile competente , as avea insa inca o mica nelamurire referitoare la raspunsul de la punctul 2 :
- sa inteleg un an cind spuneti : minim un exercitiu financiar complect ?