avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1756 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... intampinare executare silita pensie alimentara ?????/
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

intampinare executare silita pensie alimentara ?????/

in data de 17 aprilie in urma hot de divort , cei doi copii pe care ii am au fost incred fostei mele sotii ...... de atunci si pana in prezent am locuit impreuna pana in luna febr 2010 si chelt casei au fost suportate de mine ..... am cateva chitante de intret si anumite chitante de mana cum ca a primit bani ..... instanta la data resp mi-a stabilit o pensie aliment in val de 815 lei . acum doua zile am fost anuntat de dep resurse umane din cadrul firmei la care lucrez ca mi-a fost executat 1/2 din salariu reprezentand datorii catre sotie de la data la care am divortat si pana in prezent .....pana la recup integrala .... Cum pot face intampinarea impotriva executarii silite in con in care repet . am locuit acolo pana in luna febr 2010 iar copii au fost intretinuti de mine......MULTUMESC

Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 19:16, 20 Mai 2010
Intampinarea trebuia s-a o faceti in dosarul in care vi s-a hotarat pensia, pana la primul termen de judecata.
pensia alimentara e un drept al copiilor , nu se compenseaza cu datoriile mamei.
daca v-au scazut veniturile puteti promova o noua actiune de recalculare a pensiei alimentare, pt noile venituri.
puteti formula o contrestatie la executare si sa demonstrati ca i-ati intretinut dvs. mai departe,ramane la aprecierea instantei

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Chelt intret pe coproprietari cporumbel cporumbel Dupa divort, nu am facut partajul, locuim impreuna in acelasi apart + copilul major. Eu (sotul) am platit din urma toate chelt la intret, dar dupa divort am ... (vezi toată discuția)