avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1100 soluții astăzi
LIVE, ACUM (319 PARTICIPANȚI) Formarea angajaților și responsabilitățile SSM ale angajatorului: Cum să te conformezi efectiv și să eviți sancțiunile ITM
Accesează live evenimentul
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... drepturi banesti oferite la cununie de catre firma ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

drepturi banesti oferite la cununie de catre firma angajatoare

buna...numele meu e adina si sunt angajata unui dealer petrom din decembrie 2008.in aprilie 2010 am intrat in concediul de risc maternal deoarece sunt insarcinata si am o sarcina cu probleme ce ma impiedica sa continui munca.luna viitoare am cununia civila si stiu ca din partea petromului beneficiez de o suma de bani.deoarece sunt in concediu medical si nu mai merg la servici,seful meu incearca sa pastreze suma respectiva pentru el,iar pe mine m-a mintit ca eu nu mai beneficiez de ea.mentionez ca am mai avut o colega careia nu i s-au dat nici banii pt inmormantarea parintilor,pt cununie si pt nastere.ce as putea sa fac pt a-mi cere drepturile????multumesc.
Cel mai recent răspuns: romibaro , utilizator 16:30, 14 Iulie 2010
pe durata concediului cim este suspendat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua Danielaelena752@gmail Danielaelena752@gmail Sunt însărcinată in14saptamani,momentan sunt în concediu medical până pe data de 6.08dupa care trebuia să intru în riscul de sarcina,am dus ... (vezi toată discuția)
Sarcina la locul de munca ContSters179234 ContSters179234 Buna ziua, Astazi am fost cumva amenintata de catre directorul general cum ca administratorul societatii a propus sa ma dea afara pe mine si pe o ... (vezi toată discuția)