avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 154 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Buna ziua
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Buna ziua

Sunt însărcinată in14saptamani,momentan sunt în concediu medical până pe data de 6.08dupa care trebuia să intru în riscul de sarcina,am dus adeverință pt risc de săptămâna trecută,astazi m a sunat o colega si mi a spus că le a anunțat șefa ca de la 1 septembrie se închide firma si ne concediază pe toți angajații,ma poate concedia?mai pot beneficia de post si prenatal?unde si cui trebuie sa ma adresez?
Ultima modificare: Miercuri, 24 Iulie 2019
Danielaelena752@gmail, utilizator
Cel mai recent răspuns: Danielaelena752@gmail , utilizator 12:07, 1 August 2019
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Cum se inchide societatea ? .. Se radiaza de la Registrul Comertului ?
Da se radiază de la registrul comerțului și ne baga in șomaj,sefa mă sunat si mi a zis că trebuie să mă duc la forțele de munca sa ma interesez cum trebuie sa procedez ca de pe 6.08,cand mi se termină concediu medical nu pot să mai iau ca nu se mai plătește până pe 31august când se închide firma,si nu beneficiez nici de riscul maternal,ce acte trebuie să duc la forțele de munca?
Ultima modificare: Miercuri, 24 Iulie 2019
Danielaelena752@gmail, utilizator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
In speta, puteti intra in somaj.

Din somaj se poate intra in concediu de maternitate si apoi in CCC.

Cererea pentru intrarea in CCC se va depune la AJOFM, iar actele la Primaria in raza careia domiciliati.
Actele pt șomaj trebuie duse înainte sau în momentul în care se închide firma?precizez ca sunt in concediu medical până pe 6,08,iar de pe6.08 până pe 31 august sau 1 septembrie când se închide firma eu trebuie sa ma duc la muncă,nu pot să prelungesc medicalul ca nu il mai acorda si nici sa intru in risc maternal.