avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 491 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe profit deducere impozite pentru tineri
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe profit

deducere impozite pentru tineri

Buna ziua,

As dori sa stiu care este baza legala pentru scutirea de impozit pe profit pentru tinerii care-si infiinteaza societate comerciala?

As putea sa beneficiez de o astfel de scutire daca sunt medic, am cabinet medical si as schimba forma juridica din persoana fizica autorizata in societate comerciala?

Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Magda Staicu , Consultant fiscal 09:43, 10 August 2010
nu este nici o facilitate fiscala pentru tineri
Parerea mea este sa nu infiintati o societate comerciala ; este adevarat , in anul infiintarii nu se datoreaza impozit minim , dar dupa aceea -da .
Exista proiect de renuntare la impozitul minim, dar deocamdata ... este doar proiect .
Nu cred ca va trece prea curand, in ciuda promisiunilor ,pentru ca in buget sume importante se prezuma a fi colectate din acest impozit minim .
A mai fost un proiect - care proiect a ramas - privind infiintarea cu oarece facilitati fiscale a firmelor starter .
Un ultim sfat : mare atentie la infiintarea unei firme pe baza unor legi speciale , cu facilitati fiscale . De regula , aceste facilitati sunt aplicabile doar in anumite conditii care trebuie bine analizate .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Informatii facilitati deschidere firma persoana sub 35 ani teisoara teisoara Va rog frumos sa-mi spuneti daca sunt in vigoare prevederile conform carora o persoana sub 35 ani beneficiaza de anumite facilitati la infiintarea unei ... (vezi toată discuția)
Infiintare firma tineri sub 35 de ani aspacardin aspacardin M-ar interesa deschiderea unui restaurant (eventual bio) prin proiectul pentru stimularea tinerilor intreprinzatori. Din cum vad eu lucrurile, suma aceea de 10 ... (vezi toată discuția)