avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1532 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... insarcinata, in concediu medical firma imi propune un ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

insarcinata, in concediu medical firma imi propune un alt post datorita schimbarii activitatii

Sunt insarcinata in 23 saptamani, in concediu medical si am depus cerere de condediu de risc maternal, iar firma la care lucrez isi schimba domeniul de activitate (numai teoretic practic isi schimba numele si isi continua activitatea) si mi-au propus un post mai prost platit. In notificare nu este specificata data la care se face aceasta modificare a activitatii ci doar faptul ca in termen de la 15 zile de la notificare daca nu anunt in scris firma se va cosidera ca am acceptat propunerea lor pentru noul post. Este corect, se poate face acest lucru atat timp cat sunt in concediu medical??? Va rog sa-mi raspuneti!!! Multumesc.
Cel mai recent răspuns: popescu mihaela , utilizator 16:26, 13 August 2010
1. Nu se poate modifica CIM decat prin act aditional semnat de ambele parti.
2. Asadar ultimatumul dat de angajator este aiurea, pentru a va speria si a lua hotarari pripite.
3. Mai ales ca sunteti in concediu medical, nu semnati nimic.
4. Din Codul muncii:
Art. 41 - (1) Contractul individual de muncă poate fi modificat numai prin acordul părţilor.
(2) Cu titlu de excepţie, modificarea unilaterală a contractului individual de muncă este posibilă numai în cazurile şi în condiţiile prevăzute de prezentul cod.
(3) Modificarea contractului individual de muncă se referă la oricare dintre următoarele elemente:
a) durata contractului;
b) locul muncii;
c) felul muncii;
d) condiţiile de muncă;
e) salariul;
f) timpul de muncă şi timpul de odihnă.