avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 294 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale schimbare sediu firma
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

schimbare sediu firma

Buna ziua,vreau sa mut sediul firmei la mine acasa intr-un bloc si nu stiu ce acte am nevoie,cam cat dureaza si cat costa.
Va multumesc si va doresc o zi buna.
Cel mai recent răspuns: Primoris SRL , Consilier juridic 11:58, 23 August 2010
Buna ziua,

Pe de o parte, trebuie sa incheiati un contract (cel mai probail, de comodat) intre proprietarii locuintei si firma.
Contractul trebuie inregistrat la Administratia Financiara, de unde veti mai obtine o Adeverinta si un Certificat referitoare la faptul ca la adresa respectiva mai figureaza, sau nu, alte sedii de firma.

De asemenea, trebuie sa obtineti Acorduri din partea a minim 3 vecini + administratia blocului.

Pe de alta parte, veti intocmi o hotarare AGA prin care veti lua decizia de mutare a sediului social, dupa care veti actualiza actul constitutiv al firmei.

O data cu dosarul de mentiuni, veti preda actualul Certificat de Inregistrare al firmei si Certificatul Constatator, urmand sa vi se elibereze altele, pe care va fi mentionata noua adresa.

Bineinteles, aceasta este doar o descriere in linii mari a procedurilor, pe care trebuie sa le parcurgeti...

1.Cerere tip de inregistrare (original), intr-un exemplar;
2. Actul modificator al actului constitutiv (hotararea adunarii generale a asociatilor / decizia asociatului unic / si/sau actul aditional la actul constitutiv) – original + 1 copie;
3. Dovezile privind noul sediu social (copie);
4. Daca stati la bloc, acordul scris al vecinilor limitrofi, supervizat de presedintele asociatiei de proprietari;
5. Certificatul de inregistrare si dupa caz, anexa / anexele (originale);
6. Actul constitutiv in forma modificata si atestata de avocat, daca contine inserate declaratiile asociatilor si ale administratorilor;
7. Declaratia – tip pe propria raspundere (original), semnata de asociati sau de administratori din care sa rezulte, dupa caz, ca:
* societatea nu desfasoara, la sediu social, activitatile declarate, o perioada de maximum 3 ani;
* societatea indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor (P.S.I), sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru activitatile precizate in declaratia-tip;
8. Dovezile privind plata taxelor legale;
* taxa judiciara de timbru, in original;
* timbre judiciare;
* taxe de timbru;
* tariful de publicare in Monitorul Oficial, Partea a IV-a.
Toate vi se calculeaza la ORC.
Daca le faceti prin avocat, adaugati onorariul.
O mica precizare:

Dovezile privind noul sediu inseamna:
- copie contract de comodat (sau inchiriere);
- copie act de proprietate;
- Certificatul pentru spatiul cu destinatie de sediu social eliberat de Administratia Financiara (in original);
- Adeverinta privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social (in original).
Ultima modificare: Luni, 23 August 2010
Primoris SRL, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Schimbare certificat de inregistrare in cazul mutarii sediului oltianu oltianu Buna ziua! Poate sa-mi spuna cineva care sunt actele necesare schimbarii certificatului de inregistrare in cazul mutarii sediului in acelasi sector ? Care ... (vezi toată discuția)
Acte necesare codreanualexandru codreanualexandru As dori sa-mi spuneti care sunt actele necesare pentru infiintarea unui srl> (vezi toată discuția)
Modificare sediu docesil docesil - Ce acte trebuie depuse ca sediul unei SRL sa fie mutat in alt judet ? (vezi toată discuția)