avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 670 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... accident rutier
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

accident rutier

Buna!
In octombrie 2010 am fost victima unui accident rutier in urma caruia masina mea a fost total avariata iar eu am avut 16 zile de spitalizare in care am suferit o interventie chirurgicala, sunt in concediu medical de aproximativ 5 luni, am mai putin de 60 de zile de ingrijiri medicale. Vreau sa stiu in cazul intelegerii amiabile ce suma as putea solicita.
Cel mai recent răspuns: fabiolaslobozia , utilizator 12:24, 15 Februarie 2011
Ati putea calcula suma ceruta dupa....paguba creata,cheltuielile din spital,numarul de zile de ingrijire si concediul medical,asta totul depinde de dvs. dar sa nu fie o suma prea mare pentru ca s-ar putea sa nu ajungeti la un consens.
ceea ce incerc sa aflu este suma corecta pt a evita instanta. am inteles ca spetele sunt diverse, nu vreau sa profit de pe urma accidentului dar nici sa raman cu definitia cuvantului accident. am mai vorbit cu avocati care ma sfatiuesc sa cer 10 000 de euro suma care nu stiu daca este tocmai corecta, mentionez ca am o tija pe femur si o sa mai fie nevoie de o interventie chirurgicala.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Accident de circulatie dinamic73 dinamic73 Buna ziua, La data de 29 mai 2007, am fost victima unui accident de circulatie. Dinamica accidentului este urmatoarea: cel care a produs accidentul a ... (vezi toată discuția)
Accident auto Ana balica Ana balica Buna ziua, aș dori o lămurire dacă se poate cu privire la următoarea situație: am fost victima unui accident cu motocicleta, mai exact nu mi s-a acordat ... (vezi toată discuția)