avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 754 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... 219 mc apa incalzire la 2 camere!?
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

219 mc apa incalzire la 2 camere!?

Buna Ziua!!Poate cineva sa-mi dea un sfat,ce ar trebui sa fac in cazul in care pe lista cheltuielilor de bloc mi-au aparut 219 mc de apa folosita la incalzirea apartamentului??Sant 219.000 de litrii!!Mentionez ca blocul are 4 ani,totalitatea litrilor inregistrati pe apometru este de 1500mc,(!),blocul are centrala proprie,fiecare din cele 4 calorifere ale apartamentului avand un robinet gradat, administratorul "explicandu-mi" ca (citez:)"Probabil am tinut calorifele deschise mereu"!!!Va rog sa ma indrumati!!Va multumesc!
Eu nu inteleg in ce rubrica sunt relevati acesti 219 mc.
La un bloc normal exista rubrica de caldura - unde apare valoarea calculata a caldurii (in lei) si ......rubrica de AC menajera in care se arata consumul de apa calda la robinet (in mc) si valoarea AC (in lei).

Ce spuneti dv. este ceva nou pentru noi, care suntem obisnuiti cu listele clasice de cheltuieli.

Dar sa trecem peste asta, intrebarea pe care eu o pun este:
- ce legatura este intre cei 219 mc aparuti pe lista si cuvantul "probabil" din raspunsul administratorului. Cu alte cuvinte, de unde a stiut el sigur, si nu probabil, ca ati consumat 219 mc? Cum s-au masurat? Si....ori e sigur 219 mc, ori e probabil, ceva....pe-acolo...?!?
Va multumesc pt raspuns,in primul rand.