Buna seara! Socrul meu are un card de credit la o anumita banca pe care i-l folosim noi :D Ideea este ca la extrasul de pe luna curenta ni se comunica sa platim atat suma minima pentru luna in curs, cat si cea pe luna trecuta + un comision de penalizare pentru intarziere plata.... Toate astea in conditiile in care noi am platit la timp, avem si chitanta... Am sunat la depart. de rel. clienti si mi s-a comunicat ca nu am ce sa fac decat sa achit integral suma solicitata de ei si sa fac o reclamatie scrisa pentru a mio se returna ulterior banii in cont. Ideea este ca nu am si nici nu vreau sa platesc in plus pt ca un angajat incompetent nu a avut grija sa isi faca treaba. Ce ar fi de facut in acest caz? Am inteles ca la OPC degeaba le fac reclamatie, ca dau spagi si nu ii "trage nimeni de urechi". Unde altundeva as putea sa ii reclam sau ce solutie am inafara de cea data de angajatul lor ? Astept un raspuns cat de repede pt ca pana sapt viitoare trebuie sa achit iar si desigur voi primi o alta penalizare pt ca nu platesc decat ce datorez de drept nu ce imi cer ei. Va multumesc
Asigurati-va ca ati platit atat cat datorati, suma minima plus dobanda, pentru luna precedenta, in termenul de plata si nu dupa scadenta. Platiti ceea ce datorati luna aceasta. Asa nu veti plati penalizare. Adresati o sesizare dupa ce platiti si cereti remedierea situatiei.
Nu mai plecati urechea cu privire la asa-zisa legatura intre ANPC si banci. cautati sa vedeti cam cate milioane de lei noi platesc bancile ca si amenzi la ANPC si o sa aveti imaginea protectiei reale a consumatorilor. Sunt avocati si/sau firme de recuperare creante care castiga bani de la consumatori - ca si onorarii pentru procesele impotriva bancilor. Sunt interesati sa minta in legatura cu asta. Dupa ce pierd procesele se plang clientilor ca si judecatorii sunt corupti . Si oameni ca dumneavoastra, ii cred .
imi pare rau dar nu vad de ce trebuie sa platesc eu inca o data aceeasi suma plus un comision de intarziere, atata timp cat am chitanta pe care scrie negru pe alb ca am achitat, chiar mai mult decat trebuia si cu cateva zile inainte de scadenta..... Am inteles, dureaza o zi sau doua sa se proceseze, dar 8 zile lucratoare??????????? Si nu mi se pare normal sa sufar eu de pe urma greselii lor ... M-ar interesa si o alta solutie inafara de asta. Dupa cum scriam si aseara solutia asta mi-au dat-o si ei, dar este o solutie buna pt banca nu pt mine