avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1372 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Doresc sa ma angajez. Pot beneficia in continuare si ...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Doresc sa ma angajez. Pot beneficia in continuare si de pensia de urmas?

Buna ziua ! Mentionez ca sunt student beneficiez de pensie de urmas si doresc sa ma si angajez, intrebarea este dc. pot sa am simultan si pensie de urmas si venit din activitati profesionale ? Din Legea 19/2000 rezulta ca pot sa imi pastrez pensia de urmas dc. din activitati profesionale nu obtin venit mai mare de 1/4 din salariu mediu brut pe economie care in prezent este de 2.022 lei adica sa nu obtin mai mult de 505.5 lei. Stiu ca s-a mai dat o noua lege s-au m multe pe care nu le cunosc asa bine si in care nu e specificat nimic despre sistarea pensiei de urmas dc. se obtin si venituri din activitati profesionale.
Va rog frumos sa ma lamuriti si pe mine, astept un raspuns.
Cel mai recent răspuns: vasiloiu , utilizator 15:28, 8 Iulie 2011
acum nu mai aveti o limitare a veniturilor, puteti cumula venitul din pensie cu cel din activitati profesionale pt care asigurarea e obligatorie (pt care platiti cas)
Multumesc mult ! Sa aveti o zi buna.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie de urmas boogieuta boogieuta Sunt studenta si am depus acte pentru pensie de urmas pt. ca tatal meu a decedat de curand.dar vreau sa stiu dak mai beneficiez de aceasta pensie daca lucrez. ... (vezi toată discuția)
Pensie de urmas locomondo locomondo Sunt student si beneficiez de pensie de urmas si as dori sa devin un agent al unei firme de asigurari (un fel de colaborator ca sa pot sa intocmesc asigurari ... (vezi toată discuția)