Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
As dori sa stiu daca exista cumva un proiect de lege care sa,,repare''dezavantajele facute secretarilor de unitati administrativ teritoriale .Pentru a fi secretar(functie publica de conducere ) iti trebuie studii juridice si masterul in studii juridice sau administrative , plus o vechime de minim 2 ani (la comuna) , 5 ani etc , in specialitatea studiilor juridice .Bun :pentru admiterea in magistratura vechimea unui consilier juridic este recunoscuta , cea a sefului sau -secretarul , nu! Pentru evitarea stagiaturii in avocatura, mandatul unui primar sau viceprimar -da, cel al secretarului -nu! au guvernantii nostrii idee ce face un secretar ? De la legalitatea tuturor documentelor care se emit in primarie, consiliul local, fond funciar , asistenta sociala, cultura , stare civila :trebuie sa le facem pe toate! Rusine sa le fie ! Cate cunostinte juridice dobandeste un viceprimar in 4 ani ? Va spun eu =0!
Sa auzim de bine!X-(
legea nr. 215/2001
"Art.116
(1^1) Perioada în care persoana cu studii superioare juridice ocupă funcţia de secretar, precum şi funcţii de conducere din aparatul propriu de specialitate al unităţii administrativ-teritoriale/subdiviziunii administrativ-teritoriale constituie vechime în specialitate."
e destul de reparatoriu?
pentru ocuparea unei functii publice de conducere de secretar al unitatii administrativ-teritoriale, alta decat comuna, se cer 3 ani vechime in specialitatea studiilor superioare juridice sau administrative, nu 5... :)