Buna seara, si imi cer scuze de deranj, apelez la dumneavoastra, neobisnuit cu astfel de situatii, caut un pic de ajutor. Mentionez ca am doua carduri la o banca, unul de salariat si celalalt in valuta, pe care primesc de la parinti lunar cativa banuti. Cand am facut cardul in valuta, doamna mi-a spus ca imi pot verifica situatia conturilor prin internet banking sau pe telefon. M-a intrebat in ce retea sunt, i-am raspuns, reteaua a fost compatibila cu banca si mi-a activat contul si pe telefon. Intr-o zi am tot verificat situatia conturilor pe telefon si cand am verificat si prin internet banking am observat ca sunt pe minus vreo 10 euro pe un cont si pe minus 10 lei pe celalalt. Am mers la banca si domnisoara mi-a spus ca probabil mi s-a retras suma care trebuia platita anual pentru chiria cardului. Am zis ok, insa luna viitoare s-a intamplat la fel, si am cerut un extras de cont pe ultimele 3 luni si am observat ca in fiecare zi mi s-a luat din cont 25 de centi de 2 ori pe zi, in anumite zile din contul in valuta si 0.9 lei in contul de salariu, bani care adunati intr-o luna sunt aproximativ 90 de lei lunar, care pt un student conteaza. Lucrul deranjant e urmatorul. Eu de pe 7 iunie nu mai folosesc abonamentul, fiind suspendat pentru neplata, comisioanele tot apar pe ambele conturi, am mers la banca pe data de 20, luna in curs si am facut cerere de inchidere a optiunii de a verifica situatia pe telefonul mobil si tot mi se inregistreaza acele comisioane. Ce sa fac? Cui sa ma adresez ca cei de la banca ma trimit la compania de telefonie mobila si viceversa? Astept raspuns de la dumneavoastra, cu stima.