avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 439 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general ce fac cu documentele emise inainte de inregistrarea ...
Discuție deschisă în Contabilitate în general

ce fac cu documentele emise inainte de inregistrarea societatii

Buna, am de inregistrat documentele unei firme inregistrare in iulie 2011 insa are facturi si chitante inainte de aceasta data.
Cum se procedeaza in aceasta situatie
Cel mai recent răspuns: Gabriela Monica Ionescu , Consultant fiscal 11:56, 28 Octombrie 2011
Despre ce facturi si chitante este vorba? Da-ti mai multe detalii, va rog!
sunt facturi si chitante emise de ORC (tot felul de taxe), finante (registru de control), ITM (registru zilieri), prime de asigurare etc
Le inregistrati in contabilitate, sunt documente aferente constituirii societatii. Creditati societatea, incheiati contract de creditare intre asociat si societate, cu termen de restituire al banilor, nepurtator de dobanda. Taiati si chitanta. Inregistrati in casa aceasta suma, apoi inregistrati cheltuielile.
Documentele le inregistrati pe baza unui decont pe numele asociatului, la data prelucrarii acestora in contabilitate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare cheltuieli de constituire societate carlos888 carlos888 Va salut! Am o intrebare legata de recuperarea ceheltuielilor de constituire a societatii. Am un SRL sunt asociat unic si administrator. Care este modul ... (vezi toată discuția)
O problema de inregistrare Goguvoinicu Goguvoinicu Buna ziua! Ce poate sa faca un contabil daca patronul care infiinteaza o firma (microintreprindere) in anul 2013, abia azi, in 2014 îi aduce documente la ... (vezi toată discuția)
Anulare factura shnex shnex Buna ziua! Am taiat cateva facturi pe care nu le-am incasat si as vrea sa inchid pfa-ul. Sunt la venit real si am inteles ca pentru a le anula am nevoie de ... (vezi toată discuția)