avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 649 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Coasigurat - unde se depun actele, pot pastra acelasi ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Coasigurat - unde se depun actele, pot pastra acelasi medic de familie?

Buna ziua!
Va rog sa ma lamuriti si pe mine cu o problema legata de calitatea de coasigurat.
Situatia mea este urmatoarea: in momentul de fata eu nu lucrez, iar sotul este in concediu pentru cresterea copilului. Din cate am inteles eu pot sa devin coasigurata lui, dar trebuie sa depun cateva acte. Noi avem domiciliul in jud. Gorj, iar sotul lucra (pentru ca acum este in concediu pentru cresterea copilului) in Bucuresti, avand medicul de familie la locul de munca. Eu practic sunt inscrisa la un medic de familie din jud. Gorj.
1. Eu unde trebuie sa depun actele necesare, la CASS Gorj sau Bucuresti?
2. Eu pot sa pastrez acelasi medic de familie?
3. Avand in vedere ca sotul a intrat in concediu pentru cresterea copilului din septembrie 2011, dar pana acum nu a primit decizia (probabil pt ca lucreaza cu un statut special, cadru MAI), eu trebuie sa astept pana primeste el respectiva decizie?
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: ContSters136493 , utilizator 20:20, 13 Decembrie 2011
Pentru a fi coasigurat, sotul dvs, trebuie sa depuna o declaratie la locul de munca ca sunteti in intretinerea lui. si sa anexeze declaratia dvs. pe proprie raspundere ca nu aveti venituri sau ca aveti venituri sub 250 lei.
Cel mai bine sa intrebati la personal sau financiar care sunt exact actele de care aveti nevoie.