avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 757 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Declaratie 010 , 150 & parola revisal online
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Declaratie 010 , 150 & parola revisal online

Buna seara,

Sunt complet confuz, am 22 ani iar recent mi-am infiintat o firma ( prestari servicii - caen: 8299 )
La inregistrare am solicitat sa nu fiu platitor de TVA iar impozitul sa fie de 3% pe profit. ( e nevoie de 1 angajat in minim 60zile pt. ca altfel trece pe 16% ... )

Astazi am mers la ITM pt. a solicita eliberarea unei parola pt. REVISAL , domnul de acolo foarte "politicos" mi-a spus ca e posibil doar dupa prima angajare inregistrata. M-a pacalit cu HG 500/11 , si ca asa e facut sistem-ul .. bla..bla..bla ...

Dar pt. a folosi sistem online e nevoie sa depun 150 la ANAF , doamna de la ANAF mi-a spus ca am nevoie de semnatura digitala. Chiar vechea semnatura cu pix-ul nu mai e acceptata?

Iar pt. declaratia 010 am inteles ca e nevoie sa o depun tot dupa prima angajare.

Maine merg pt. a imi elibera o semnatura digitala, oare pot solicita parola pt revisal intr-un format electronic? dar 150 pot sa-l depun electronic, dar 010?
Pentru depunere documente, angajari pot sa-i instrainez semnatura electronica contabilului sa se ocupe el?

Mentionez ca am termen pana pe 29 sa-mi rezolv angajare si depunerele acestea .. pt ca altfel nu mai pot beneficia de impozitul pe profit de 3%.
Iar timp de umblat in fiecare zi din "poarta in poarta" nu am, din cauza programului la munca, firma avand sediul social intr-un alt judet la 200km.

Cum ma sfatuiti sa scap de o noua deplasare, sau daca o fac sa termin totul intr-o zi, si totodata sa ma incadrez si in timp ( pana pe 28.ian ) Daca mi-ati oferi mici pasi ar fi mult mai simplu pt. mine.

Va multumesc anticipat,

Cu respect,
Marius Chiriac
Ultima modificare: Marți, 17 Ianuarie 2012
romausrl, utilizator
Cel mai recent răspuns: leuca_luminita , utilizator 08:27, 17 Ianuarie 2012
Buna dimineata,

Declaratia 150 reprezinta cererea pentru utilizarea unui certificat digital.

[ link extern ]

Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat (emis de o alta autoritate decat MFP) se completeaza, se transmite electronic si se listeaza prin functionalitatile puse la dispozitie de serviciul "Depunere declaratii on-line".

Exemplarul listat, semnat si stampilat de catre contribuabil, conform legii, se depune de catre persoana imputernicita pentru semnarea declaratiilor fiscale, la directia generala a finantelor publice judeteana sau, dupa caz, la Directia Generala a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala contribuabilul isi are domiciliul fiscal.

Cererea in format hartie va fi insotita de urmatoarele documente: documentul de identitate a solicitantului, in original si in copie; documentul eliberat de contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil.

Acest formular este inclus in aceasta pagina doar pentru informare, si nu pentru utilizare, deoarece el se obtine in urma procedurii explicate in instructiunile aferente depunerii on-line.

Documentul de confirmare a certificatului digital calificat se depune in format electronic, semnat digital de catre solicitant si confirmat prin semnatura electronica a autoritatii de certificare: [ link extern ]

Sursa:contabilitateafirmei.manager.ro

O societate intruneste conditiile care, potrivit legii, ofera posibilitatea depunerii declaratiei 112 trimestrial. Contribuabilii care au aceasta obligatie de depunere a declaratiei 112 trimestrial vor depune si o declaratie de mentiuni. Inainte de a stabili care sunt conditiile pentru formularul anterior, se va stabili si in ce masura va trebui societatea sa depuna declaratia 010 si care va fi termenul limita de depunere.

Potrivit art. 77 alin (1) din Codul de procedura fiscala, modificarile ulterioare ale datelor din declaratia de inregistrare fiscala trebuie aduse la cunostinta organului fiscal competent din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in termen de 30 de zile de la data producerii acestora, prin completarea si depunerea declaratiei de mentiuni.

Contribuabilii care au obligatia, potrivit legii, de a depune trimestrial declaratia D 112, incepand cu veniturile lunii octombrie 2011, trebuie sa depuna la organul fiscal competent o declaratie de mentiuni, pana la data de 30 octombrie a.c., pentru modificarea vectorului fiscal la impozit pe salarii si contributii sociale prin declararea perioadei fiscale trimestriale.

Declaratia de mentiuni se completeaza ori de cate ori se modifica datele declarate anterior.
Modelul Declaratiei 010 prezentat in OMFP 34/2011 pentru modificarea si completarea OMFP 262/2007 pentru aprobarea formularelor de inregistrare fiscala a contribuabililor nu are insa optiunea lunar/trimestrial la obligatiile salariale.


Declaraţia de înregistrare D 010 – se completează la înfiinţare, iar declaraţia de menţiuni se completează când se modifică datele declarate anterior. Se utilizează la atribuirea codului de identificare fiscală şi eliberarea certificatului de înregistrare fiscală, precum şi la actualizarea informaţiilor. Se completează în două exemplare.

Modelele le gasitit aici:

[ link extern ]

Sursa: [ link extern ]

Un articol interesant gasiti si aici:

www.avocatnet.ro/content/art...

Formularul 010 se depune la ghiseu, in doua exemplare. Unul va ramane Dvs. dupa inregistrare.

www.avocatnet.ro/content/art...



Spuneati k aveti contabilX-(#-o.... el ar fi trebuit sa aibe semnatura electronica, iar dvs ii puteti da imputernicire sa va semneze electronic in numele dvs. Faceti o angajare ( atentie contractul trebuie dat ITM-ului cu cel tarziu in ziua premergatoare inceperii activitatii) o adresa de inaintare catre ITM e registrului electronic al salariatilor si o cerere de eliberare a parolei si mergeti si depuneti-le la ei.
Dupa ce ati depus angajarea faceti o copie a contractului si un print screen din registrul salariatilor, completati 010 sa fiti luat in evidenta cu contributii si impozit pe salarii incepand cu data angajarii, depunerea declaratiei 112 trimestrial, si depuneti 010 la administratie.
Din pacate nu chiar toate declaratiie se depun electronic....
Bafta!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Certificatul digital calificat pentru semnatura electronica. obtinere. etape. - atentie! din 1 iulie 2011 declaratia 112 se depune doar online! Valentin_buzau Valentin_buzau [b]Certificatul digital calificat pentru semnatura electronica. Obtinere. Etape. - Atentie! Din 1 iulie 2011 Declaratia 112 se depune doar ONLINE! ... (vezi toată discuția)
Sediu social cu activitate iclaudia19 iclaudia19 buna ziua, am inregistrat la onrc sediu social cu activitate... la anaf mai trebuie sa inregistrez? respectiv cum se face la punctele de lucru...sau e alta ... (vezi toată discuția)
Suspendare cim-decl 112 misuku81 misuku81 buna seara! am si eu o mare problemain sensul ca singura salariata a unei sc a intrat in cic pt 2 ani iar cei de la finante mi-au spsu sa fac 010 ca nu se ... (vezi toată discuția)