Filtrează articole după
Explicăm Legislația
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

modalitati transmitere documente - legislatie

ce modalitati de transmitere (comunicare) a documentelor este prevazuta in legislatie prin care se poate prezuma ca documentele s-au primit?
va multumesc
Cel mai recent răspuns: exuser , utilizator 21:23, 31 Ianuarie 2012
Prin orice mijloc posibil... email, fax, posta....
Recomandat este sa le depuneti personal si sa solicitati numar de inregistrare sau transmise prin curierat cu confirmare de primire.
Cind ai 150 - 200 de asociatii de proprietari si alti clienti prin tara, nu poti sa mergi personal sa iei nr. de inregistrare. oricum unii nu sint tot timpul de gasit.
Asa este... depinde si de situatie. Indicat in acest caz este sa transmiteti pe fax si sa pastrati confirmarea sau prin posta cu confirmare de primire.
asociatiile de proprietari nu au nr de fax.
daca le trimiti o recomandata cu confirmare de primire nu o ridica.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Forma transmitere notificare radu_mc radu_mc daca transmit o notificare prin fax, cum pot dovedi apoi ca cealalta parte a primit notificarea? cealalta parte poate spune ca a primit altceva in loc de ... (vezi toată discuția)
Apel prin posta?  Loredana Puscasu Loredana Puscasu pot trimite prin curier o cerere de apel avand in vedere ca procesul s-a judecat in alt oras? sau trebuie sa ma duc personal? (vezi toată discuția)
Se poate depune o plangere contraventionala direct pe e-mail-ul instantei, cu semnatura electronica atasata? giv giv Este valabila - din punct de vedere procedural - plangerea contraventionala depusa pe adresa de email a judecatoriei competente sa judece cauza specificata pe ... (vezi toată discuția)