avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 714 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... angajare perioada determinata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

angajare perioada determinata

Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema: sunt profesor suplinitor calificat, cu contract de munca pana pe 31 august 2012, data pana la care aveam concediu de odihna. Deoarece am probleme de sanatate, din data de 27 august 2012 am intrat in concediu medical (urgenta) pana pe 31 august, cu prelungire pana pe 14 septembrie. In perioada 1-14 septembrie cine imi plateste concediul medical?Scoala poate sa-mi desfaca contractul de munca la 31 august chiar daca eram in concediu medical? Va rog foarte mult sa-mi dati un raspuns pentru ca sunt disperata! Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: ana-cer , moderator 15:27, 5 Septembrie 2012
Va inceteaza CIM la data la care expira termenul pentru care a fost incheiat. Concediul medical va fi preluat in plata de casa teritoriala de sanatate
Art. 49 DIN codul muncii republicat
;;;;

(5) De fiecare data cand in timpul perioadei de suspendare a contractului intervine o cauza de incetare de drept a contractului individual de munca, cauza de incetare de drept prevaleaza.

oug 158 din 2005

Art. 32. - (1) In cazul in care, potrivit legii, angajatorul isi suspenda temporar activitatea sau activitatea acestuia inceteaza prin: divizare ori fuziune, dizolvare, reorganizare, lichidare, reorganizare judiciara, lichidare judiciara, faliment sau prin orice alta modalitate prevazuta de lege, drepturile prevazute la art. 2 alin. (1), care s-au nascut anterior ivirii acestor situatii, se achita din bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate de catre casele de asigurari de sanatate.