avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1272 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatia privind mamele studente
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatia privind mamele studente

buna ziua.sunt studenta la univ spiru haret din bucuresti la zi .urmeaza sa nasc in februarie 2013.in oct 2011 m am inscris anul 1 la aceasta facultate.Avand probleme de sanatate legate de sarcina , doctorul mi-a recomandat repaus la pat primul trimestru si nu am putut ajunge in sesiune.Din pacate acest lucru mi a afectat si acum sunt nevoita sa repet anul.Intrebarea mea este daca mai pot lua indemnizatie.
Va multumesc!

Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 11:31, 16 Ianuarie 2013
1. OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor spune ca veti putea beneficia de indemnizatie pentru CCC daca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) ati fost in urmatoarea situatie:

"m) frecventeaza, fara intrerupere, cursurile de zi ale invatamantului preuniversitar, inclusiv în cadrul programului „A doua sansa”, sau, dupa caz, universitar la nivelul studiilor universitare de licenta ori de master, precum și ale invatamantului postuniversitar la nivel de masterat, organizate potrivit legii, in tara sau in strainatate, intr-un domeniu recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu exceptia situatiei de intrerupere a cursurilor din motive medicale;"

2. - Asadar daca perioada in care ati lipsit de la cursuri se datoareaza unui motiv medical veti atasa la dosarul pentru CCC acte care sa dovedeasca faptul ca ati avut motive medicale in cazul acelei intreruperi.
- Este vorba de o adeverinta de la medicul curant care v-a tratat in acea perioada.